سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
خبرگزاری فارس: آقایان! ادامه این ماجرا به نفع هیچ کس نیست

خ

 
 
 





تاریخ : یکشنبه 91/11/15 | 6:47 عصر | نویسنده : علی | نظرات ()

فضیلت نماز اول وقت
نماز

 

فضائل و فوائد نماز اول وقت و ثمرات آن در دنیا و آخرت، بیش از آن است که قابل احصاء و شمارش باشد، لیکن برای اهتمام بیشتر مومنین به این فضیلت بزرگ، به نمونه‌هایی از آن اشاره می‌شود.

 

1-نماز اول وقت، سبب ازدیاد رزق و روزی و مایه‌ی برکت خانه است.

2-نماز اول وقت، متصل خواهد بود به نماز امام عصر ولی الله الاعظم (عج)

3-نماز اول وقت، در پنج وقتِ شبانه روز، تمرینی است برای پاسخ گویی سریع به ندای پر صلابت منجی عالم یوسف زهرا امام زمان (ع) در روز ظهور، وقتی تکیه بر کعبه زند و با صدای رسایی که همه عالم بشنوند فریاد برورده <<اَنَا بَقیَّةُ الله>>

4-نماز اول وقت، نشانه‌ی شیعه‌ی علی (ع) و ایمان واقعی است. 

5- کسی که نمازش را اوّل وقت بخواند، جزءِ غافلین شمرده نخواهد شد. 

6- شیطانِ لعین، پیوسته از بنی آدم خائف و گریزان است، تا وقتی که نماز های پنج گانه را در اوقات خودش به جا ورد، اما وقتی آن‌ها را به تأخیر اندازد، شیطان بر او جرأت پیدا کرده و او را به گناهان بزرگ وا می‌دارد.

7- نماز اوّل وقت و مواظبت بر طلوع و غروب خورشید، سبب راحتی هنگام مرگ، و بر طرف شدن غم و اندوه، و نجات از دوزخ می‌شود و امیرالم?منین چنین پاداشی را برای او ضمانت فرموده است.

8- نماز اوّل وقت، سبب تلقین شهادتین است هنگام مردن، توسط خود حضرت عزرائیل (س).

9- کسی که بدون عذر نمازش را تأخیر اندازد، مورد خطاب خدا در قرآن است که می‌فرماید : (وای بر نماز گزارانی که از نمازشان غفلت می‌کنند)

10- هنگامی که وقت نماز فرا می‌رسد، فرشته ای بین مردم فریاد می‌زند : ای مردم بپا خیزید! و عطشی که افروخته‌اید با نمازتان خاموش کنید.

11- بنا به فرموده اشرف کائنات عالم که جز از سر چشمه وحی سخنی نفرموده است، نماز اوّل وقت، محبوب‌ترین کارها نزد خداست سپس نیکی به پدر و مادر و سپس جهاد.

 

12 - نماز اوّل وقت، رضوان خداست و وسط دقت عفو خدا و خر وقت غفران خداست. 

13 - به شفاعت حضرت خاتم ( ص) نخواهد رسید، کس که : نماز واجب خود را از وقت خودش به تأخیر اندازد. 

14 - کسی که مواظبت کند از نماز اول وقت، روز قیامت سندی در دست خواهد داشت که با آن داخل بهشت خواهد شد.

کودک و نماز خوان

 

 

15 - حضرت موسی (ع) به خداوند عرض کردند : پاداش کسی که نمازش را اول وقت به جا آورد چیست؟ فرمود: خواسته‌هایش را برآورده و بهشتم را برای او مباح می‌گردانم. 

...یا علی مولا

نماز سر وقت علاوه بر برکاتی که به خانه و کار و ... می بخشد، شادی و نشاطی را به روح و جسم فرد وارد می کند که از منشاء بی نظیری نشات گرفته که هیچ اقدام دیگیری این انرژی و انگیزه برای کار کردن را به آدمی نمی بخشد.

 






تاریخ : یکشنبه 91/11/15 | 6:1 عصر | نویسنده : علی | نظرات ()
حسن عباسی در کنفرانس هالیوودیسم:
امروز هالیوود تفکرات فلسفی را رقم می‌زند/هالیوودیسم یک ایدئولوژی است

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز مطالعات دکترینال امنیت بدون مرز، با بیان اینکه نقد هالیوود نقد یک نهاد سینمایی نیست بلکه نقد یک ایدئولوژی است، گفت: امروز اساتید در هالیوود هستند و سینماگران تفکرات فلسفی را رقم می‌زنند.

خبرگزاری فارس: امروز هالیوود تفکرات فلسفی را رقم می‌زند/هالیوودیسم یک ایدئولوژی است

 

به گزارش خبرنگار فرهنگی فارس، حسن عباسی رئیس مرکز مطالعات دکترینال امنیت بدون مرز، در نخستین سخنرانی سومین کنفرانس هالوودیسم گفت: نقد هالیوود نقد یک نهاد سینمایی نیست بلکه نقد یک ایدئولوژی است.

وی با بیان اینکه هالیوود بیانگر همه عمر فلسفی غرب است، افزود: آنچه از دریچه دروبین هالیوود مشاهده می‌کنیم 2800 سال اندیشه سیطره یافته بر غرب است.

عباسی با اشاره به نوشته‌های 413 استاد دانشگاه‌های آمریکا درباره هالیوود و فیلم‌های آن، تصریح کرد: این استید تاکید کردند که اصل سینما سرگرمی نیست بلکه آنان در نوشته‌های خود محتوای 2800 ساله غرب را واکاوی کرده‌اند.

وی افزود: اگر یک روز از مکاتب فرانکفورت و اشخاصی چون هابرماس و ... به عنوان فیلسوفان هستند، امروز اساتید در هالیوود هستند و سینماگران تفکرات فلسفی را رقم می‌زنند.

 

* هالیوود اغوا و سرگرم می‌کند اما پیچیده‌ترین مفاهیم فلسفی را به دیگران القا می‌کند

 

عباسی با اشاره به تطابق برخی سریال‌ها، فیلم‌ها و انیمیشن‌های غربی با فلسفه در نوشته این اساتید آمریکایی، گفت: چگونه ممکن است که فلسفه با سرگرمی جمع شوند؛ درست است که سینما سرگرم‌کننده است همانگونه که نیوتن هنگامی که کار می‌کرد آنچنان سرگرم می‌شد که غذایش سرد می‌شد.

وی افزود: در سینما اغوا می‌کنند و سرگرم می‌کند اما پیچیده‌ترین مفاهیم را به دیگران القا می‌کنند.

عباسی با اشاره به کتاب‌هایی چون استنلی کوبریک و فلسفه، سیمپسون‌ها و فلسفه و ... تاکید کرد: هالیوود برگرفته از همه ظرفیت‌های غرب است و داستان‌های لاست و ... مملو از تفکر فلسفی است و آنچه شما در نظریه نیچه می‌بینید در متالیکا دیده می‌شود.

 

* هالیوودیسم یک مساله سیاسی بین ایران و آمریکا نیست

 

وی با بیان اینکه هالیوودیسم یک مساله سیاسی بین ایران و آمریکا نیست، افزود: اینجا بحث یک تفکر و ایدئولوژی است که در هالیوود اومانیسم، پاگانیسم، سکولاریسم و ایندیوژوآلیسم دیده می‌شود.

رئیس مرکز مطالعات دکترینال امنیت بدون مرز در ادامه با بیان اینکه هالیوودیسم ابتدا تمدن آمریکا و غرب را نابود می‌کند با اشاره به آیه‌ای از قرآن تصریح کرد: خداوند شیطان را در مال و اولاد کسانی که آنان را اغوا کند شریک کرده است که شراکت شیطان در اموال همان رباست که در قرآن آن را جنگ با خدا خوانده است.

وی با اشاره به شراکت شیطان در اولاد، به تحقیقات «پروفسور برت کاهر» در انگلیس اشاره کرد و افزود: وی 22 هزار نمونه‌گیری جنسی کرده است و معتقد است این افراد درگیر «سکس فانتزی» هستند و این آنان را اسیر پدیده‌ای می‌کنند که منجر به کاهش جمعیت در غرب شده است.

عباسی با اشاره به وجود 25 میلیون سایت پرنو در آمریکا، ادامه داد: مساله هالیوودیسم رویکرد مخرب اجتماعی آن است که در اینجا خارج از مکتب است.

وی در خاتمه سخنان خود به آوارتاریسم و «سکند لایف» اشاره کرد و گفت: هالیوود را نه در اسلام‌هراسی و ایران هراسی باید دید چراکه هالیوود هرگز قدرت مقابله با اسلام را ندارد بلکه باید در پورن و خشونتی دید که اینک هالیوود را به چاقویی تبدیل کرده که دسته خودش را می‌برد.

 






تاریخ : یکشنبه 91/11/15 | 5:57 عصر | نویسنده : علی | نظرات ()

 

 

 

ویرانه، نه آن است که جمشید بنا کرد

ویرانه، نه آن است که فرهاد فرو ریخت

ویرانه، دل ماست که با هر نظر تو

صد بار بنا گشت و دگر بار فرو ریخت

 






تاریخ : یکشنبه 91/11/15 | 1:15 عصر | نویسنده : علی | نظرات ()

دل بعضی آدم  ها در نداره یا همیشه به روی همه بازه ............................عزیزم صاحب دل کس دیگست تو چرا مستاجر میاری ...................دل حرم خداست............................






تاریخ : جمعه 91/11/13 | 7:32 عصر | نویسنده : علی | نظرات ()
<      1   2   3   4   5   >>   >
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ارسلان قاسمی