سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
یک پایگاه خبری آمریکایی درگزارشی به بررسی دلایل ائتلاف شوم واشنگتن،تل آویو و ریاض علیه ایران پرداخته و "اقتدار جمهوری اسلامی ایران "در خاورمیانه را دلیل اصلی این ائتلاف عنوان می دارد.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران ، پایگاه خبری "مکسیمس" می نویسد: تحریم "ابزار" اصلی علیه ایران است تا خاورمیانه بهتر و مطابق با امیال آمریکا ـ اسرائیل و عربستان سعودی شکل گیرد.

بر اساس این گزارش،سال‌های بسیاری است که تهدید‌ها و پیش بینی‌های دروغینی علیه ایران صورت می گیرند و بویژه در سال گذشته مقامات رسمی آمریکایی و صهیونیستی ادعاهای توخالی و بی اساسی را علیه ایران تکرار کردند.

ایران پرچمدار ایستادگی در برابر آمریکا در منطقه

این پایگاه خبری با طرح سئوال چرایی این چنین برخوردی با ایران ابتدا به اقدامات صورت گرفته در گذشته اشاره و می نویسد: بعد از سقوط صدام ، ایران تنها "تهدید مستقیم" علیه اهداف آمریکا در منطقه است. ایران تنها کشور شیعه در خاورمیانه است که با گسترش اراضی یهودی در خاک فلسطین از سوی اسرائیلی ها و نیز اقتدار آمریکا در منطقه مخالف است.

همچنین ایران و عراق دو کشور با ذخایر گسترده نفتی هستند که فلج کردن آن‌ها نه تنها باعث افزایش بهای نفت شده بلکه نبود آن‌ها به عنوان دو رقیب جدی برای تصدی سمت دبیر کلی اوپک مسیر را برای "عربستان سعودی" هموار می‌کند.

عملیات آژاکس و تحریم‌های رنگارنگ

این پایگاه سپس با اشاره به اقدام های تخریبی گذشته آمریکا در ایران و عراق می نویسد: آمریکا از دهه شصت میلادی این دو کشور را هدف قرار داده است بطوری که در سال 1953 با عملیات آژاکس در ایران رژیم متحد با خود یعنی محمدرضا پهلوی را حفظ کرد. آمریکا سپس در عراق و در سال 1963 کودتایی را برنامه ریزی کرد. بعد از آن نیز تحریم های رنگارنگی علیه ایران و عراق از سوی آمریکا اعمال شدند.

اتحاد امریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان شوم ترین حلقه دهه اول قرن بیست و یکم

باید اذعان کرد که متحدین با هم بدنیا می آیند و رشد می کنند و اهدافشان نیز مشترک است.حلقه امریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی شوم ترین حلقه اتحاد در دهه اول قرن بیست و یکم است.

آیا آمریکا یا رژیم صهیونیستی به ایران حمله می کنند؟

این پایگاه خبری در این زمینه می نویسد:حمله بسیار خطرناک است و باعث اتحاد بین مردم ایران بزرگ و پرجمعیت حتی با دیگر کشور‌های غیر متعهد می شود.

همچنین در صورت هرگونه حمله نظامی، ایران با حمایت گروه‌های جهادی و مسلمان منطقه و غرب مواجه می شود.

و مهم‌تر این که آسیبی نیز به غنی سازی قانونی ایران وارد نمی کند.

عملیات مخفی و حمایت‌ از تروریست‌های ضد جمهوری اسلامی تاکتیک جدید مخالفان ایران

در خاتمه این گزارش آمده است: هرچند که بحث جنگ در راس امور طراحان سیاست خارجی آمریکا جای داشته اما سران ارشد کنونی آمریکا ،سعودی و رژیم صهیونیستی هنوز آنقدر احمق نشده اند.

اما این سه متحد سعی دارند برای غلبه بر ایران بیشتر با حربه تحریم‌ها و نیز عملیات مخفی و حمایت‌ از تروریست‌های ضد جمهوری اسلامی به اهداف خود برسند. اقدامی که به نام مردم آمریکا صورت می گیرد اما هیچ سودی در برندارد.






تاریخ : پنج شنبه 91/3/25 | 2:46 عصر | نویسنده : علی | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ارسلان قاسمی