سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
 
قائم مقام بنیاد شهید خبر داد
ساخت سریال شهید کریمی و زین‌الدین

خبرگزاری فارس: قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران با اعلام حمایت از ساخت سریال شهید کریمی و زین‌الدین که در مرحله پیش تولید است، خاطرنشان کرد: در سال‌های آینده ساخت سریال عشایر خوزستان نیز آغاز می‌شود.

خبرگزاری فارس: ساخت سریال شهید کریمی و زین‌الدین

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محسن انصاری پیش از ظهر امروز در حاشیه دیدار خود و همراهانش با نماینده ولی فقیه در مازندران در جمع خبرنگاران خبرگزاری‌ها به تشریح برنامه‌های توانمندسازی ایثارگران و خانواده‌های بنیاد شهید پرداخت.

وی تصریح کرد: در سال گذشته 32 هزار نفر از محل اجرای طرح توانمندسازی دارای شغل و طرح کارآفرینی هدفمند شدند که این آمار در سال جاری به 50 هزار نفر رسید.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران از همکاری بسیاری از دستگاه‌های اجرایی در اجرایی کردن این طرح در بنیاد شهید تشکر کرد و خاطرنشان کرد: شورای عالی اشتغال نیز در این کار کمک‌کار بنیاد شهید بوده است.

 

* 100 عنوان کتاب توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران منتشر شد

انصاری با تاکید بر اجرای رهنمود محوری مقام معظم رهبری در سال تولید ملی اضافه کرد: امسال بنا داریم ضمن عملی کردن شعار محوری رهبری در سال تولید ملی، شرکت‌های زیر پوشش بنیاد که در کار تولید هستند به امر کیفی کردن تولیدات بپردازند.

این مسئول مهم‌ترین رسالت بنیاد شهید را امور فرهنگی به ویژه در زمینه‌های کتاب و ساخت فیلم و سریال برشمرد و خاطرنشان کرد: کتاب، آثار چند رسانه‌ای، مجله‌های کودک تا نوجوان، سریال‌سازی و فیلم‌های سینمایی مورد توجه بنیاد شهید در سال جاری است.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران اضافه کرد: در بخش کتاب، 100 عنوان کتاب توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران منتشر شده است.

 

* از سریال تولیدی با موضوع زندگی شهید چمران حمایت می‌شود

وی با اعلام اینکه 400 عنوان تئاتر نیز با موضوع ایثار و شهادت توسط این بنیاد دریافت شده است، یادآور شد: 20 عنوان تئاتر در حال نمایش است.

انصاری با اشاره به نمایش سریال‌های شاخص مانند شوق پرواز، سیمرغ، روز واقعه و ....گفت: از سریال تولیدی با موضوع زندگی شهید چمران نیز که کار حاتمی‌کیا است نیز حمایت می‌کنیم.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران با اعلام حمایت از ساخت سریال شهید کریمی اهل اصفهان و زین‌الدین که در مرحله پیش تولید است، خاطرنشان کرد: در سال‌های آینده ساخت سریال عشایر خوزستان نیز آغاز می‌شود.






تاریخ : پنج شنبه 91/4/1 | 2:22 عصر | نویسنده : علی | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ارسلان قاسمی