سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
 
هشدار دبیر حزب مؤتلفه خراسان جنوبی
نشانه‌های جریان انحرافی در خراسان جنوبی وجود دارد

خبرگزاری فارس:‌ دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان جنوبی گفت: در استان نشانه‌هایی از جریان انحرافی سیاسی و اقتصادی وجود دارد و مسئولان و مردم باید هوشیار باشند.

خبرگزاری فارس: نشانه‌های جریان انحرافی در خراسان جنوبی وجود دارد

 

حجت‌الاسلام محمدعلی تابعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند، در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا در استان جریان انحرافی وجود دارد، اظهار کرد:‌ با توجه به تازه تأسیس بودن استان هیچ شکی در اینکه جریان انحرافی در استان وجود دارد، نیست.

وی منظور از وجود جریان انحرافی در خراسان جنوبی را جریان‌هایی از قبیل حضور عرفان‌های کاذب، وهابیت و بابیت دانست.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان جنوبی حرکت جریان انحرافی در کشور را با چراغ خاموش دانست و افزود: در یک سال گذشته جریان انحرافی در کشور چراغ خاموش حرکت می‌کند و هر کس که در دید آن‌ها باشد دچار انحراف می‌شود.

تابعی مطرح شدن برخی از دیدگاه‌ها در کشور را نشان از وجود جریان انحرافی دانست و تصریح کرد: وقتی در مقابل اسلام، ایران مطرح می‌شود این نشان از انحراف بوده و باید بیشتر به این نکته توجه داشت.

وی ادامه داد: کسانی که فرهنگ ایرانی را مقابل فرهنگ اسلامی مطرح می کنند فرهنگ جریان انحرافی را گسترش داده و درصدد ضربه زدن به اسلام هستند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان جنوبی افزود: بسیاری از ویژگی‌های فرهنگ ایرانی است که اسلام آن را تأیید می‌کند و بسیاری از ویژگی‌ها را اسلام رد می‌کند و این دیدگاه خطرناک را شهید مطهری احساس و کتابی را در همین مورد به عنوان خدمات متقابل اسلام و ایران می‌نویسد.

تابعی با اشاره به اینکه وجود مولوی، حافظ و سعدی نشان از فرهنگ ایرانی نیست، گفت: اگر شخصیت‌هایی همانند مولوی و حافظ در ایران توانسته‌اند رشد کنند همه در عرصه و بستر اسلام بوده است و باید کسانی که فرهنگ ایرانی را مطرح می‌کنند به این نکته توجه داشته باشند.

وی یکی از دلایل فساد اقتصادی را داشتن اختیارات زیاد مسئولان دانست و گفت: وقتی به راحتی مسئولانی می‌توانند مبلغی بالا را با اختیارات خود جابه جا کنند و در پروژه‌های مختلف هزینه کنند این بسیار خطرناک است که باید مورد توجه قرار گیرد.

دبیر حزب مؤتلفه خراسان جنوبی عدم توجه به فرامین رهبری در مقاطع مختلف را از دیگر دلایل فساد اقتصادی دانست و افزود: رهبری در سال‌های گذشته این امر مهم را تذکر دادند اما کسی گوش نداد.

*فضای رسانه‌ای خراسان جنوبی فراگیر نیست

تابعی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه رسانه‌ها و مطبوعات استان را چگونه ارزیابی می کنید، گفت: فضای رسانه‌ای در خراسان جنوبی بسته است و این قشر به صورت جدی در استان فعالیت نمی‌کنند.

وی ادامه داد: رسانه‌ها و مطبوعات استان باید در موارد حساس اطلاع‌رسانی کامل را داشته باشند و در جایی که نیاز به نقد منصفانه است نقد کنند و در جایی که نیاز به معرفی پیشرفت استان بوده به صورت دقیق و شفاف اطلاع‌رسانی کنند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه مطبوعات باید به مسائل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی استان بیشتر توجه کنند، افزود: فضای رسانه‌ای و مطبوعاتی خراسان جنوبی فقط اطلاع‌رسانی صرف است و نقد و تحلیل در رسانه‌های استان کمتر دیده می‌شود.

تابعی ارتباط رسانه‌ها با نخبگان و دلسوزان انقلاب در خراسان جنوبی را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: باید رسانه‌ها ارتباط خود را با نخبگان حوزوی و دانشگاهی بیشتر کنند و با دیدگاه آن‌ها به مشکلات و مسائل استان رسیدگی کنند.






تاریخ : دوشنبه 91/4/5 | 3:31 عصر | نویسنده : علی | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ارسلان قاسمی