سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
بیست و نهمین سالگرد شهادت مسیح کردستان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: بیست‌و نهمین سالگرد شهادت سردار شهید «محمد بروجردی» 28 اردیبهشت در پادگان ولی‌عصر(عج) برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: بیست و نهمین سالگرد شهادت مسیح کردستان برگزار می‌شود

 

به گزارش خبرنگار ایثار و شهادت باشگاه خبری فارس «توانا»، بیست‌و نهمین سالگرد شهادت سردار «محمد بروجردی» در حسینیه فاطمه الزهرا(س) پادگان ولی‌عصر(عج) پنجشنبه، بیست‌و هشتم اردیبهشت ماه، پس از اقامه نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد.

این یادواره با حضور رزمندگان مناطق غرب و شمال غرب کشور، سخنرانی آیت‌الله موحدی‌کرمانی و خاطره‌گویی همرزمان شهید توسط هیئت رزمندگان اسلام غرب و شمال غرب کشور، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سازمان حفظ آثار دفاع مقدس بسیج و سپاه برگزار می‌شود.

همچنین آئین بزرگداشت این شهید والامقام روز پنجم خرداد ماه در سالن فجر واقع در میدان شهید بروجردی در شهرستان بروجرد با سخنرانی سردار فضلی برپاخواهد شد






تاریخ : سه شنبه 91/2/26 | 8:43 صبح | نویسنده : علی | نظرات ()

ارسال به دوستان

گزارش فارس از همایش «بهجت عرفا، وارث انبیا»/2
آیت‌الله بهجت قبل از سن تکلیف چه نمازی در مسجد سهله خواند

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام علی بهجت با اشاره به اینکه آیت‌الله بهجت به نماز عشق می‌ورزید، با اشاره به نماز پدرش قبل از سن تکلیف در مسجد سهله، فراگیری قرآن را از توصیه‌های این عالم ربانی برای کودکان بیان کرد.

خبرگزاری فارس: آیت‌الله بهجت قبل از سن تکلیف چه نمازی در مسجد سهله خواند

 

به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین علی بهجت که در همایش «بهجت عرفا، وارث انبیا»‌که به مناسبت سومین عروج ملکوتی آیت الله محمد تقی بهجت در تالار بزرگ وزارت کشور امروز دوشنبه 25 اردیبهشت ماه برگزار شد، در وصف کمالات عرفانی پدر بزرگوارش به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی در ابتدا با بیان اینکه خلقت بر اساس هدفی مشخص بنا شده است، اظهار داشت: اگر در خلقت تمام عوالم تفکر کنید، می‌بینید خداوند همه آنها را برای هدف معینی آفریده است، انسانی که از خاک آفریده شده بر حسب تکامل به اینجا رسیده است و پوسته‌های متعدد را طی کرده است، لذا اگر همین انسان خاکی پرورش یابد، به مراحلی در سیر خواهد رسید که ملائکه هم نخواهند رسید.

حجت‌الاسلام بهجت با اشاره به اینکه تلاش در زمینه درس، تحصیل و تجارت برای این است که با فرهنگ باشیم، ابراز داشت: در آن دنیا کسی از فقه و اصول و دکتری امتحان نخواهد گرفت و سوالی نخواهد پرسید. بلکه می‌گویند خود را چگونه بار آوردی، بنابراین راه برای رشد و سعادت یا شقاوت باز است.

 

وی ادامه داد: پیامبر (ص) می‌فرماید که برای رشد، علم و عمل هر دو لازم است، اما این هم کافی نیست؛ بلکه تزکیه هم لازم است و انسان باید خود را از پستی ها پاک کند.

فرزند آیت الله بهجت با اشاره به اینکه در طول تاریخ انسان‌هایی بودند که برای مال دنیا خیلی تلاش کردند، خاطرنشان کرد: بودند انسان‌هایی که فکر می‌کردند هدف از زندگی جمع کردن طلا است، اما آیا تا به حال یک نفر از آنها یک گرم طلا را با خود به آن دنیا برده است؟! ما در عمل دو راه بیشتر نداریم یا باید زمینی شویم و یا آسمانی!

وی در ادامه به برخی از خاطرات خود از آیت الله بهجت اشاره کرد و افزود: آیت  الله بهجت بیش از 90 سال عمر کردند، اما با این وجود با گذشت بیش از نود سال از عمرشان احساس بازنشستگی نمی‌کردند، اگر هم به ایشان اصرار می‌کردیم که کمی استراحت کنند، ایشان از زمان استراحت نیز می‌زدند و به مطالعه و عبادت می‌پرداختند و حتی در اواخر عمرشان یک کلاس جدید هم به کلاس‌هایشان اضافه کردند.

حجت‌الاسلام بهجت اظهار داشت: ما یک خانه قدیمی با تعداد زیادی پله داشتیم، آیت الله بهجت (ره) برای نماز شب این همه پله را در سن بالا و در سرما و گرما به حیاط می‌رفتند که وضو بگیرند، یک شخصی به ایشان گفت که این گونه زندگی کردن سخت است، اجازه بدهید ساختمان جدیدی بسازیم تا شما راحت باشید، پدرم تا کلمه راحتی را شنید به آن شخص پاسخ داد: «آن کسی که همه عوالم را خلق کرد، گفته است که اینجا جای راحتی نیست، باید شرایط را برای راحتی در آن سمت فراهم کرد»، این باور ایشان بود.

وی از اشتیاق وصف ناپذیر پدرش به نماز سخن گفت و افزود: آیت الله بهجت  وقتی نماز می‌خواندند، جان می‌دادند و لباس‌هایشان غرق عرق می‌شد، ایشان می‌گفتند: «اگر مردم لذت نماز را بدانند، خواهند دانست که در دنیا لذتی بالاتر از لذت نماز نیست».

یادگار آیت‌الله بهجت با اشاره به اینکه این عالم فرزانه بسیار به غذا بی‌میل بودند، بیان داشت: با این حال دو ساعت در حرم کریمه اهل‌بیت‌(س) به عبادت می‌پرداخت، انگار شارژ می‌شدند و این نمی‌توانست جز استفاده از مائده آسمانی چیز دیگری باشد.

وی با بیان اینکه آیت الله العظمی بهجت(ره) مرجع سیاسی بود، اما به دلیل تواضعی که داشت، نمی‌خواست خبری از ایشان منتشر و نامی از ایشان در رسانه ها منعکس شود، ادامه داد: هنگامی که با بچه‌ها در اتاقی از خانه صحبت می‌کرد و من در اتاقی دیگر به صحبت‌های ایشان گوش دادم، شنیدم که گفتند:‌« بچه بودم، مکلف نبودم، در مسجد سهله در رکعت اول نماز سوره «بقره» را خواندم و در رکعت دوم گمان کنم سوره «آل عمران» را خواندم»، لذا به بچه‌ها توصیه کردند که در کودکی قرآن بیاموزند.






تاریخ : سه شنبه 91/2/26 | 8:41 صبح | نویسنده : علی | نظرات ()
‌واکنش آیت‌الله نوری‌همدانی به الحاق بحرین به عربستان
الحاق بحرین به عربستان اقدامی کودکانه و نابخردانه است / ‌علمای بحرین و کشورهای اسلامی به پا خیزند

خبرگزاری فارس: یکی از مراجع تقلید قم ضمن محکوم کردن طرح الحاق کشور مستقل بحرین به عربستان گفت: شیوخ کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس بدانند که بحرین متعلق به مردم این کشور است و آنان صاحب بحرین نیستند.

خبرگزاری فارس: الحاق بحرین به عربستان اقدامی کودکانه و نابخردانه است / ‌علمای بحرین و کشورهای اسلامی به پا خیزند

 

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی عصر امروز در دیدار جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) که به منظور دعوت ایشان برای شرکت در همایش فرماندهان و کنگره حضرت زینب(س) انجام شد، اظهار داشت: این طرح از فکری کودکانه تراوش شده است، آن زمانی که کشورهای استعمارگر ‌روی نقشه سرزمین‌ها را تقسیم می‌کردند گذشته است و امروز ملت‌ها هستند که سرنوشت کشورها را تعیین می‌کنند.

وی با بیان اینکه آل خلیفه در برابر ملت شجاع و غیور بحرین درمانده شده و فکر می‌کند با این اقدام می‌تواند کشور را نجات دهد گفت: باید علمای بحرین و کشورهای اسلامی نسبت به این اقدام کودکانه و نابخردانه مخالفت‌های خود را اعلام کرده و آن را در مجامع بین‌المللی مطرح کنند.

آیت‌الله نوری‌همدانی با اشاره به سخنان منتشر شده یک فرمانده ارتش آمریکا نسبت به تخریب مکه و مدینه گفت: این نوع اظهارات حاکی از کینه عمیقی است که نسبت به اسلام و قرآن در دل دارند و البته این خیال خامی است که به گور خواهند برد.

وی با بیان اینکه حرکت‌هایی که در راستای بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی شکل گرفته باید توسط علما و روحانیون مبارز و انقلابی همان کشورها هدایت و رهبری شود اظهار داشت: باید شخصیت‌هایی همچون سیدحسن نصرالله در این کشورها شجاعانه وارد عمل شوند و رهبری این جریان‌ها و حرکت‌ها را به دست بگیرند تا دشمنان نتوانند این حرکت‌ها را مصادره و یا استحاله کنند.

آیت‌الله نوری‌همدانی با اشاره به دعوت انقلابیون مصر از وی برای حضور در این کشور گفت: بنده وقتی به کشورهای تانزانیا، کنیا و مسکو سفر کردم، شعار «خامنه‌ای کوثر است، دشمن او ابتر است» بر سر زبان‌ها بود و این نشان از علاقه مردم جهان به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری است.

این مرجع تقلید همچنین به قدرت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با دشمنان اشاره کرد و گفت: سپاه رکن مهم نظام جمهوری اسلامی است و قطعا خداوند متعال پشتیبان و حامی این نهاد مقدس است.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران نیز در این دیدار گفت: ما باورمان این است که سپاه توانمندیش به میزان امکانات در دستش نیست، به میزان اتصالش به خداست و ما این معنویت و اتصال به خدا را از طریق مراجع و روحانیت می‌دانیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاج صادقی افزود: ما ضمن اینکه در مسائل راهبری و مدیریتی چشممان به مقام معظم رهبری است، معتقدیم که پیوند سپاه با روحانیت و مرجعیت هر چه بیشتر بشود، اقتدار جهانی سپاه بیشتر می‌شود،مخصوصا با کسانی که از ابتدای انقلاب تاکنون در خط انقلاب قرار دارند.

وی با بیان اینکه پاسداران ما پاسداری را باید از شما یاد بگیرند اظهار داشت: حضور حضرتعالی در جمع فرماندهان افتخاری برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.






تاریخ : سه شنبه 91/2/26 | 8:40 صبح | نویسنده : علی | نظرات ()

داستان این فیلم کاملا واقعیه 

 

رده فیلم ...اکشن ..ترسناک ......-تمامی مومنین از دیدن این فیلم جدا خوداری کنن.......................کنجککاوی اکیدا ممنوع

هیجان فیلم 111111111111111110000000000000000000000000000درصد

فیلم جهنم در یک قدمی به کارگردانی ........انسان .........خیلی وقته فیلم برداریش شروع شده  وتا زمانی که خدا اجازه اکرانش رو نده

که واقعا معلوم نیست نمایش داده نمیشه ....................بازیگران ........خود فرد  خاطی ...............کارگردان .............خود بنده خدا .....................................فیلم بردار ..........کرام کاتبین ...................منشی

صحنه ..........نفس اماره ..................

 

 

سالن های نمایش جهنم سالن منافقین .......سالن قاتلین ..............سالن وووووووو......................






تاریخ : دوشنبه 91/2/25 | 6:7 عصر | نویسنده : علی | نظرات ()
نبوی در گردهمایی جامعه انجمن‌های اسلامی بازار و اصناف:
کسانی که برای فتنه در ایران برنامه‌ریزی کردند، امروز با اعتراضات مردمشان مواجه شده‌اند

خبرگزاری فارس: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کسانی که با برنامه ریزی فتنه‌های ایجاد شده در ایران، فریاد سر داده بودند اکنون گرفتار اعتراضات مردمی شده‌اند که نظام سرمایه‌داری را قبول ندارند.

خبرگزاری فارس: کسانی که برای فتنه در ایران برنامه‌ریزی کردند، امروز با اعتراضات مردمشان مواجه شده‌اند

 

به گزارش خبرگزاری فارس، گردهمایی جامعه انجمن های اسلامی بازار و اصناف در مسجد امام خمینی(ره) بازار تهران با حضور سید مرتضی نبوی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مدیر مسئول روزنامه رسالت برگزار شد.

نبوی طی سخنانی با تبریک میلاد فرخنده و مسعود حضرت فاطمه زهرا(س) و سالروز ولادت بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، اظهار داشت: خداوند را سپاسگزاریم که از نعمت ولایت حضرت زهرا و فرزندان او بهره مندیم و هر چه داریم از این بزرگواران است.

وی افزود: در سه دهه اخیر که از عمر انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد همواره به سبب نقش و جایگاه جمهوری اسلامی ایران در جهان شرایطی حساس را در کشور داشته‌ایم از زمانی که حضرت امام (ره) از هجرت بازگشتند تا کنون کشور و نظام با مسائل مختلف روبرو گشته است البته در این میان جهان نیز تحولات بسیار زیادی را تجربه کرده است که مهمترین آن فروپاشی بلوک شرق بعنوان یکی از ابرقدرتهای جهان است، از دیگر مسائلی که جهان و منطقه با آن دست به گریبان بوده‌اند ظهور آثار انقلاب اسلامی ایران و موج بیداری در منطقه خاورمیانه است.

نبوی تصریح کرد: البته نباید از اعتراضات ضدسرمایه‌داری مردم در آمریکا و در غرب نیز براحتی عبور کرد ما شاهدیم ماه‌هاست که این اعتراضات ادامه دارد و دولتهای سرمایه داری غرب و آمریکا نتوانستند این بحرانها را مهار کنند. یکی از آثار این تجمعات عدم رای آوردن یک مهره سرسپرده آمریکا در فرانسه بود و یک چپ گرا موفق شد زمام امور را در این کشور به دست بگیرد و این مسئله برای جهانیان موجب تعجب و تامل بسیار گشت که چگونه رئیس جمهور یک کشور اروپایی برای بار دوم و بصورت متوالی موفق نگردید در انتخابات پیروز گردد.

وی ادامه داد: البته اینها مکافات عملی است که کشورهای غربی پس از توافق برای تشکیل اروپای متحد و همچنین پول واحد شروع به استثمار کشورهای جهان سوم کردند و توطئه کردند کشورهای دیگر را تجزیه کنند. همان کسانی که میخواستند با محاصره اقتصادی به کشور ایران فشار بیاورند حالا خود گرفتارند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه افزود: کسانیکه با برنامه ریزی فتنه‌های ایجاد شده در ایران، فریاد سر داده بودند اکنون خود گرفتار اعتراضات مردمی شدند که نظام سرمایه داری را قبول ندارند. جهان از زمانی که بلوک شرق از هم پاشید دچار دگرگونی گردید. آمریکا خود را ابرقدرت واحد و فرمانده جهان می‌دانست اما به لطف الهی و با حضور جمهوری اسلامی ایران، قدرت آمریکا روز بروز کاهش یافت.

وی تاکید کرد: آنها هرچه تلاش کرده‌اند که مسلط شوند کمتر به نتیجه رسیده‌اند، قدرت آنها طوری کم شده که اکنون میزان بدهی‌های آنها معادل تولید ناخالص داخلی شان است. اگر در جنگ جهانی دوم به لطف قدرت نظامی و اقتصادی آن‌ زمانشان فرماندهی می کردند اما اکنون به برکت ظهور انقلاب اسلامی ایران دیگر چنین نیست. جهان به وضوح قدرت جدیدی را مشاهده کردند که نه با زور اسلحه و نه با برنامه‌های اقتصادی در مردم تاثیر گذار شد. قدرتی که بر پایه ایمان و اعتقاد و فرهنگ بوجود آمد که در اصطلاح از آن بعنوان قدرت نرم نام برده می‌شود.

نبوی با بیان اینکه طراحی جنگ نرم، تهاجم فرهنگی همگی بر پایه بوجود آمدن چنین قدرتی طراحی شد، اظهار داشت: این قدرت از زمان انقلاب به بعد رو به گسترش است. در لبنان شاهد هستیم که گروه کوچکی بنام حزب الله چگونه در برابر اسرائیل تا دندان مسلح ایستادگی می‌کند و پیروز می شود. مردم چگونه در مصر در برابر نظامیان دیکتاتور و فرعون مصر ایستادگی می‌کنند و آنها را به ذلت می‌نشانند. در مجموع شرایط جهان شرایط گذار است و به نقطه‌ای رسیده‌ایم که تعادل وجود ندارد و این تحولات تا زمانی ادامه می‌یابد که تعادل برقرار شود.

وی اظهار داشت: در این شرایط و به قول مقام معظم رهبری در این پیچ تند تاریخ باید هوشیار باشیم. در همین ایام مردم ایران یک آزمون مهم را با موفقیت پشت سر گذاردند. در انتخاباتی که کمتر کسی فکر میکرد مردم پر شور شرکت کنند به لطف دم مسیحایی رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی، مردم گسترده شرکت کردند و اجازه به دشمنان ندادند تا با کاهش حضور مردم، مشروعیت نظام را زیر سوال ببرند. انتخاب شدگان نیز از اکثریت قاطع پایبند به نظام و اصولگرا هستند.

وی با بیان اینکه نکته دیگر شرایط اقتصادی حال حاضر کشور است که پاشنه آشیل کشور نیز همین جاست، گفت: این مورد با توجه به سوابق به زمانی باز می‌گردد که درآمدهای نفتی جایگزین همه منابع شد و به واقع اقتصاد نفتی و وارداتی بر ایران مستولی شد، در نتیجه دولتها دلارهای نفتی را به ریال تبدیل کرده و حقوق پرداخت می‌کند. باید اتکا دولت به نفت برداشته شود در این هنگام است اگر برنامه ریزی صحیح نباشد مشکلات کنونی را شاهد خواهیم بود.

نبوی افزود: مقام معظم رهبری با درایت سال قبل را جهاد اقتصادی نامیدند کلمه جهاد بدین دلیل بود که ایشان می دانستند که در اقتصاد کشور دشمن وجود دارد و باید جهادگونه جهت اصلاحات اقتصادی جلو برویم. سال جدید نیز در ادامه سال قبل بنام تولید ملی ،حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شد، این یعنی باید برای تحقق چشم انداز در سال 1404 حرکت کرد. اگر می خواهیم جوانان مستعد و تحصیل کرده ما شغل داشته باشند باید تولید ملی شکل گیرد. این تولید شامل کشاورزی و صنعت است و خدمات نیز باید افزایش یابد. خدماتی مانند بهداشت، تامین اجتماعی و از همه مهمتر خدمات بانکی.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: نظام بانکی و گمرکی ما باید متحول شود، سیستم مالیاتی باید مشوق سرمایه گذاران باشد نه مانعی برای آنها و قانون تجارت نیز باید اصلاح شود تا تا با کمک این مجموعه تولید ملی رونق پیدا کند. امروز وقتی کسی عزم می کند وارد کار تولید شود از زمان گرفتن مجوز تا تسهیلات بانکی آنقدر دارای مشکل می‌شود که عطای کار را به لقایش می بخشد و همان سرمایه را در بخش دلالی سرمایه گزاری می‌کند .

وی ادامه داد: آنچیزی که امروز بسیار مشهود است این است که شاخص‌های کسب و کار اصلا مناسب نیست و این مسائل هم به مقررات باز می‌گردد. مجلس نهم باید در دستور کار خود اصلاح برخی قوانین را داشته باشد تا در خدمت تولید ملی باشد. باید سیستم بانکی کشور از فساد منزه گردد، رابطه ها و سفارشها در بانکها باید از بین برود. نباید مانند آنچه اخیرا شاهدیم جوانی بدون تخصص و فقط بر اساس رابطه مدیر عامل یکی از شرکت‌های مهم اقتصادی کشور باشد. چرا نباید بانک مرکزی با توجه به تکنولوژی امروز نظارت کافی بر بانکها داشته باشد. هم اکنون اگر کسی بخواهد بدون رابطه به بانک مراجعه نماید و تسهیلاتی دریافت کند ،تقریبا محال است که موفق شود.

نبوی تاکید کرد: قانون مترقی اصل 44 می‌تواند همه گره‌ها را باز کند اما اجرای قسمتی از آن موجب شده بسیاری از اصل 44 بطوریکه باید موفق نگردد. اگر این قوانین کامل و صحیح اجرا گردد دیگر احتیاج به دخالت دولت در بسیاری از کارها نیست. قانون هدفمندی نیز به همین صورت، اگر این قانون درست اجرا شود و به تولید توجه شود بسیاری از مشکلات حل می‌گردد که تا کنون چنین نشده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: قوای سه گانه مسئول اصلاح و جلوگیری از اتفاقات در ایران هستند. باید بجای دعواهای سیاسی با وحدت و همدلی مشکلات را از پیش روی بردارند، متاسفانه بدلیل اینکه امسال بعد از انتخابات مجلس، انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم برخی افراد بدون در نظر گرفتن مصالح کشور و بدون رعایت اخلاق میخواهند رقبا را با تخریب از صحنه خارج کنند.

وی افزود: حالا که مجلس نهم از خردادماه شروع به کار می‌کند باید تابلوی پیش رو، شعار سال را قرار دهد و در جهت روان کردن مسائل اقتصادی بکوشد. باید اعتماد به آینده را در مردم درست کنند یعنی با اصلاح قوانین و مقررات مسائل اقتصادی را حل نموده و فضای سیاسی کشور را نیز سالم کنند. با اتحاد با دیگر قوا و همدلی به دشمنان اعلام کنند که هیچگاه نمی توانند در ثبات سیاسی و امنیتی ما خللی ایجاد کنند.

نبوی در ادامه سخنانش تصریح کرد: دولت محترم نیز باید تلاش کند جلوی دستگاههای سوء استفاده کننده را بگیرد. اگر ما می‌خواهیم توسعه پیدا کنیم با فساد نمی‌شود، باید آنرا ریشه کن کرد و در اینجاست که قوه قضائیه باید ورود پیدا کند. این قوه باید دقت کند که اول خودش باید سالم باشد تا بتواند جلوی فساد بگیرد. در شرایط کنونی به دلایل مختلف متاسفانه کسانی که حقشان ضایع شده است زیاد دلخوش به رسیدن به حقوقشان نیستند.

وی تاکید کرد: تلاشها زیاد است اما کافی نیست. روابط منطقی بین قوا بسیار مهم است اما مهمتر از آن سلامت قواست. باید فسادها را گفت و مسئولیت این امر نیز طبق قانون اساسی با قوه قضائیه است. ملتی با این درجه از ایمان و خلوص شایسته قوایی هستند که عملکردی بالاتر از عملکرد فعلی داشته باشند. مجلس و دولت بجای درگیریهای سیاسی باید دست در دست هم در پی حل کردن مشکلات باشند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: کشور ما الگوی الهام بخش جهان است و این مسئله وظیفه ما را سنگین تر می‌کند. کشوری که قرار است قدرت اول منطقه باشد مطمئنا در تیررس دشمنان است این حق مردم است که از مکتبی که متکی بر رای خودشان است استفاده کنند. کشورهای دنیا چشمشان به ایران اسلامی است، ابرقدرتها سالها تلاش کردند مسئله فلسطین را حل کنند و هم اینک نیز متحد شدند و میخواهند سوریه را از پای درآورند، چشم امید این کشورهای مظلوم به ایران است و ما نباید کاری نماییم که این اعتماد سلب گردد.

نبوی در پایان اظهار داشت: امیدوارم ما مسئولین بتوانیم در کنار مردم همیشه در صحنه و با اتحاد بیشتر مشکلات را حل کنیم و در این تحولات جهانی موثرترین جایگاه را برای ایران رقم بزنیم.






تاریخ : دوشنبه 91/2/25 | 5:35 عصر | نویسنده : علی | نظرات ()
<      1   2   3   4   5   >>   >
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ارسلان قاسمی