سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
در خبرها داشتیم که اسفندیار رحیم مشایی ارتباطات گسترده ای با یک مرتاض هندی که 400 سال عمر دارد برقرار کرده است.بر همین اساس اطلاعاتی را از وی بدست آوردم.

این فرد مرتاضی ایرانی الاصل و زرتشتی مسلک در هند از طریقت رازآمیز تئوسوفی است.طریقت رازآمیز تئوسوفی را کلنل هنری الکات آمریکایی، نماینده ویژه هایس رئیس‌جمهور وقت آمریکا در هند، و هلنا بلاواتسکی، زنی روس‌تبار، در 1875 پدید آوردند. اعقاب کلنل الکات از بنیانگذاران کمپانی هند شرقی هلند بودند و می‌دانیم این کمپانی را زرسالاران یهودی ساکن بندر آمستردام در سال 1602 میلادی تأسیس کردند.

آرم انجمن تئوسوفی که در آن پیوندهای نمادهای بعدی نازیسم و صهونیسم آمیخته است.
(مجله «تئوسوفیست»، شماره 11 ژانویه 1911)

طریقت تئوسوفی در هند گسترش فراوان یافت و در انقلاب مشروطه ایران، از طریق سازمان ماسونی «بیداری ایران»، تأثیرات ژرف بر جای نهاد. پس از الکات و بلاواتسکی، آنی بزانت رهبری طریقت تئوسوفی را به دست گرفت. این زن به خاندان وود تعلق دارد که از مهم‌ترین خاندان‌های الیگارشی مستعمراتی بریتانیاست. بزانت نام خانوادگی شوهر اوست. سِر جان پیج وود عموی انی بزانت است و فیلد مارشال سِر هنری وود، از فرماندهان ارتش هند بریتانیا و از سرکوبگران انقلاب بزرگ هندوستان (1857- 1858) پسرعموی او. بلاواتسکی و بزانت از معدود زنانی هستند که دو لژ ماسونی به‌نام ایشان ایجاد شده. در بمبئی و غرب هند، زرسالاران پارسی (زرتشتی) طریقت تئوسوفی را توسعه دادند. خورشیدجی کاما و جیوانجی مودی، دو پارسی نامدار که از سرشناس‌ترین ماسون‌های هند و جهان به‌شمار می‌روند، از دوستان کلنل هنری الکات و مادام بلاواتسکی، بنیانگذاران فرقه تئوسوفی، بودند. در نیمه اوّل سده بیستم میلادی، حسین کاظم‌زاده ایرانشهر، که به فرقه بهائی تعلق داشت، مروج سرشناس تئوسوفیسم بود. او در سال 1919 به همراه ابراهیم پورداوود، که به زرتشتی‌گری گرایش داشت، مجله ایرانشهر را در برلین بنیان نهاد.

 

تئوسوفیسم «مادر» فرقه‌های رازآمیز، از جمله «فرقه خُشنوم»، است. «صاحبان کرامت» و «اولیایی» مانند مهربابا، که او نیز زرتشتی بود و در ایران پیروانی یافت، در این بستر زاده شدند. یکی از این مهدیان دروغین کریشنا مورتی است. او کودکی هندی بود که خانم بزانت پرورش‌اش داد و سپس مدعی شد روح مسیح در جسم او رجعت کرده است. ویوکاناندا، مدعی دیگر، نیز از همین بستر سر برآورد.

 






تاریخ : پنج شنبه 91/2/21 | 7:32 عصر | نویسنده : علی | نظرات ()

جشن میلاد کوثر با حضور 10 هزار نفر از خواهران بسیجی برگزار می‌شود

جشن میلاد کوثر با حضور 10 هزار نفر از خواهران بسیجی گردان های الزهرا(س) و با سخنرانی سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ برگزار می‌شود.

 

به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، به مناسبت ولادت با سعادت دخت نبی مکرم اسلام، حضرت فاطمه زهرا(س)، مراسم جشن میلاد کوثر با حضور 10 هزار نفر از خواهران بسیجی گردان های الزهرا(س) و با سخنرانی سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ برگزار می‌شود.


این مراسم از ساعت 8 صبح پنجشنبه(21 اردیبهشت) در سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آغاز می‌شود./ش3






تاریخ : پنج شنبه 91/2/21 | 7:29 عصر | نویسنده : علی | نظرات ()
با تأکید بر بی‌نتیجه بودن تهدیدات نظامی؛

شیمون پرز: باید از سیاستهای نرم در قبال ایران استفاده کرد

"شیمون پرز" رئیس جمهور رژیم صهیونیستی با اذعان به شکست سیاست های جنگ طلبانه علیه ایران ادعا کرد باید از سیاستهای نرم علیه ایران، استفاده کرد.

 

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه گلوبال پست؛ "شیمون پرز" رئیس جمهور رژیم صهیونیستی که اخیرا به اتاوا سفر کرده، در مصاحبه با روزنامه گلوبال پست گفت: "هرچند ایران خطر بزرگی برای اسرائیل محسوب می شود، ولی اتخاذ سیاست های جنگ طلبانه علیه این کشور، می تواند اسرائیل را به نابودی بکشاند.
در حال حاضر بهترین سیاست در قبال این کشور، سیاست نرم است.

وی افزود: زمانی که ایران آمادگی خود را برای مذاکرات 1+5 اعلام کرده،پیشنهاد حمله نظامی نه تنها ایران را قدرتمندتر می کند؛ بلکه نابودی زودهنگام اسرائیل را نیز فراهم می کند.

او درباره روابط کشورهای عربی با اسرائیل پس از وقوع بیداری اسلامی در کشورهای مختلف، گفت: "بیداری اسلامی در بسیاری از کشورهای اسلامی، موجب بی ثباتی روابط سیاسی آنها با اسرائیل شده است".

گفتنی است؛ "شیمون پرز" 88 ساله، یکی از پیشگامان اصلی رژیم صهیونیستی در تحقق رویای پوچ حکومت صهیونیسم از نیل تا فرات می باشد./ا






تاریخ : پنج شنبه 91/2/21 | 7:19 عصر | نویسنده : علی | نظرات ()
با امضای طوماری
100 سیاستمدار اروپایی اسرائیل را به احترام به حقوق اسرا فراخواندند

خبرگزاری فارس: بیش از یکصد شخصیت پارلمانی و سیاستمدار برجسته اروپایی با امضای طوماری رژیم صهیونیستی را به احترام به قوانین بین‌المللی در تعامل با اسرا و بازداشت‌شدگان فلسطینی فراخواندند.

خبرگزاری فارس: 100 سیاستمدار اروپایی اسرائیل را به احترام به حقوق اسرا فراخواندند

 

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری"معا"، شورای روابط اروپایی و فلسطینی در بیانیه‌ای اعلام کرد که بیش از یکصد نماینده پارلمان و سیاستمدار اروپایی با امضای طوماری از تل‌آویو خواستند که به قوانین بین‌المللی احترام بگذارد.

در این طومار از رژیم صهیونیستی خواسته شده است که شرایط زندگی اسرای فلسطینی در بند زندان‌های رژیم صهیونیستی را بر اساس توافقنامه چهارم ژنو بهبود بخشد.

این طومار همچنین دربردارنده بخشی از خواسته‌های اسرای اعتصاب‌کننده غذا بویژه پایان دادن به حبس انفرادی و اجازه به آنها برای ملاقات با خانواده‌هایشان است.

امضا‌کنندگان این طومار از "کاترین اشتون" مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خواستند تا با اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی این رژیم را به پذیرش خواسته‌های انسانی اسرا وادار کند.

از جمله بازرترین شخصیت‌های امضاکننده این طومار، "جری آدامز" رئیس حزب شین فن ایرلند و پنج وزیر دیگر از ایرلند شمالی بویژه "مارتین ماکینس" نخست‌وزیر آن و نیز تعدادی از شخصیت‌های برجسته انگلیس از جمله وزیر سابق توسعه بین‌المللی و نمایندگان پارلمان اسکاتلند هستند.






تاریخ : پنج شنبه 91/2/21 | 7:8 عصر | نویسنده : علی | نظرات ()
نسخه چاپیارسال به دوستان
رهبر حزب استقلال انگلیس:
احتمال وقوع انقلاب در کشورهای اروپایی وجود دارد/منطقه یورو را منحل کنید

خبرگزاری فارس: با ادامه ابهام در سیاست‌های اقتصادی اروپا و افزایش نارضایتی‌ها در این منطقه، رهبر یکی از احزاب انگلیس ضمن هشدار نسبت به احتمال وقوع انقلاب در کشورهای اروپایی، خواستار انحلال منطقه یورو شد.

خبرگزاری فارس: احتمال وقوع انقلاب در کشورهای اروپایی وجود دارد/منطقه یورو را منحل کنید

 

به گزارش فارس به نقل از شبکه بی‌بی‌سی، رهبر حزب استقلال انگلیس با اشاره به بالا گرفتن نارضایتی‌ها در منطقه یورو، نسبت به احتمال وقوع انقلاب در برخی از کشورهای اروپایی، هشدار داد.

"نایگل فریگ" رهبر حزب استقلال انگلیس در صحبت‌های خود در پارلمان اروپا، افزایش تعداد احزاب در کشورهای اروپایی را نشانه‌ای بر تولد مجدد سوسیالیسم ملی در کشورهایی نظیر یونان دانست.

فریگ که حزب او خواستار خروج انگلیس از اتحادیه اروپاست، با اشتباه ارزیابی کردن مسیر اتحادیه اروپا، خواستار پایان پروژه اتحادیه اروپا و انحلال این اتحادیه شد.

روز گذشته هم "الکس تسیپراس" رهبر حزب چپگرای یونان، وام صندوق پول بین‌الملل و اتحادیه اروپا و همچنین نتایج ناشی از سیاست‌های ریاضتی را "وحشیگری" نامیده بود.

فریگ در ادامه اتحادیه اروپا را به کشتی "تایتانیک" تشبیه کرد که اکنون به کوه یخ برخورد کرده است. او این اتحادیه را اتحادیه "شکست اقتصادی" نامید که مملو از بیکاری و رشد اندک است.

او در نهایت با اشاره به این موارد، گفت: اتحادیه اروپا خطر بزرگی برای کل قاره به حساب می‌آید. ما با نارضایتی جمعی روبرو هستیم، و حتی احتمال انقلاب در برخی از کشورها وجود دارد.






تاریخ : پنج شنبه 91/2/21 | 7:7 عصر | نویسنده : علی | نظرات ()
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ارسلان قاسمی