سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
نسخه چاپیارسال به دوستان
فرمانده نیروی دریایی سپاه در دانشگاه شریف خبر داد
انحصار ایران در تولید هزاران شناور تندرو با قابلیت پرتاب موشک

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی دریایی سپاه از انحصار ایران در شناورهای تندرو سخن گفت و خواستار ورود دانشگاه‌ها به این عرصه شد.

خبرگزاری فارس: انحصار ایران در تولید هزاران شناور تندرو با قابلیت پرتاب موشک

 

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، سردار دریادار علی فدوی در افتتاحیه دومین همایش ملی شناورهای تندرو که در دانشگاه صنعتی شریف برگزارشد، با بیان اینکه میزان توجهی که به قایق‌های تندرو می‌شود، با آنچه می‌توانست باشد، فاصله زیادی دارد، گفت: هنوز بخش‌های مجهولی در علم قایق‌های تندرو برای ما باقی مانده است.

فدوی به تفاوت دیدگاه نسبت به قایق‌هایی تندرو در داخل و خارج کشور اشاره کرد و افزود: بسیاری از کشورها در این عرصه حتی ورود هم پیدا نکردند و بعضی مانند آمریکا بعد از مدت کوتاهی از آن خارج شدند.

 

وی اضافه کرد: در دنیا شناور تندرویی که مسلح بوده و درحال حرکت با سرعت‌های بالا توانایی شلیک داشته باشد، تنها در ایران وجود دارد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در همین زمینه یادآور شد: ما از زمان جنگ تاکنون توانسته‌ایم، سرعت شناورهای خود را افزایش دهیم؛ البته این سرعت 2 برابر توانایی نیروهای دریایی دیگر است.

وی با بیان اینکه در زمینه بدنه شناورهای تندرو بهترین بدنه‌ها را در اختیار داریم، اظهار داشت: اینها کافی نیست و بایستی در عرصه‌های علمی به ویژه در دانشگاه‌ها این مساله پیگیری شود.

 

فدوی ادامه داد: ما در زمینه پروانه قایق‌های تندرو با چند دانشگاه همکاری داشتیم که اکنون به نتایج مطلوبی نرسیده‌ایم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه در هیچ کجای دنیا قایق‌های تندروی زیر 15 و 20 متر که قابلیت پرتاب موشک داشته باشد، نداریم، خاطرنشان کرد: نقطه عطف همه مسائل علمی حتی در آمریکا حول مسائل نظامی است و باید تلاش کنیم که این مسائل را در کشور نهادینه کنیم که این امر توسط دانشگاه‌ها امکان‌پذیر است.

فدوی با بیان اینکه ما هم‌اکنون هزاران فروند شناور تندرو داریم که 20 هزار فروند از آنها برای مسائل نظامی درنظر گرفته شده است، اظهار داشت: ما می‌توانیم در این عرصه چه در زمینه بدنه شناورها، چه سرعت، موتور و چه سلاح به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کنیم.

 

وی با بیان اینکه یکی از مسائلی که در هیچ کجا وجود ندارد، قایق‌های تندروی موشک‌انداز است، تصریح کرد: ما هم‌اکنون قایق‌های تندرویی داریم که در سرعت بالای 60 کیلومتر قابلیت پرتاب موشک دارند.

وی با بیان اینکه عرصه شناروهای تندرو تقریبا عرصه انحصاری ایران است، تاکید کرد: ما اعلام می‌کنیم کسانی که وارد این عرصه شوند، چه از طرف وزارت دفاع، چه ارتش و چه سپاه، پشتیبانی می‌شوند؛ البته مراکز علمی و دانشگاهی ما باید وارد این عرصه شوند.

فدوی با بیان اینکه اگر آمریکا وارد جنگ با ایران شود این عرصه یعنی عرصه شناورهای تندرو و مسلح بین ما و آمریکا تعیین تکلیف قطعی خواهد کرد، تصریح کرد: توانمندی آمریکا دریاپایه است و آمریکا برای دستیابی به بخش‌های مختلف جهان از راه دریا وارد می‌شود و نیروی زمینی و هوایی بر روی ناوهایشان قرار دارد.






تاریخ : یکشنبه 91/2/24 | 3:1 عصر | نویسنده : علی | نظرات ()
نسخه چاپیارسال به دوستان
در شعبه 15 دادگاه انقلاب
حکم 13 جاسوس رژیم صهیونیستی ابلاغ شد

خبرگزاری فارس: جلسه ابلاغ حکم 13 نفر از عوامل جاسوسی رژیم اشغالگر قدس در شعبه 15 انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

خبرگزاری فارس: حکم 13 جاسوس رژیم صهیونیستی ابلاغ شد

 

به گزارش خبرنگار قضایی فارس این متهمان از طریق کانالهای ماهواره‌ای و تبلیغات کاذب جذب سرویس‌ جاسوسی  موساد وابسته به رژیم اشغالگر قدس شده بودند.

متهمان جاسوسی برای رژیم اشغالگر قدس ضمن ملاقات با عوامل آن رژیم و آمریکا با وعده‌های پوشالی و با دریافت امکانات و پول در زمینه‌های مختلف جاسوسی می‌کردند.

جلسات مختلف و متعدد این متهمان با حضور وکلا و نماینده دادستان و با لحاظ تشریفات قانونی برگزار شد و متهمان از خود دفاع کردند.

پرونده این متهمان منجر به صدور حکم شد و امروز حکم دادگاه به متهمان ابلاغ شد.

این متهمان به نام‌های (ع-ر-الف)، (ع-د)، (ع-ر-ق)، (ع-الف-الف‌)، (ص-د)، (م-ح)، (م-ص)، (الف -د)،(‌م -ک)، (الف-د-و)، (م-خ-ر)، (خ-ع)، (ک-الف) هستند که با تلاش و مجاهدت شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان شناسایی و دستگیر شدند.






تاریخ : یکشنبه 91/2/24 | 2:26 عصر | نویسنده : علی | نظرات ()
واقعیت یا تحریف؟
تصویر تسخیر لانه جاسوسی به روایت سازنده فیلم ضد ایرانی «300»

خبرگزاری فارس: فیلم «آرگو» به کارگردانی «بن افلک» محصول کمپانی صهیونیستی «برادران وارنر» است که فیلم ضد ایرانی «300» را در کارنامه کاری خود دارد.

خبرگزاری فارس: تصویر تسخیر لانه جاسوسی به روایت سازنده فیلم ضد ایرانی «300»

 

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، از یک سال پیش خبرهایی مبنی بر ساخت فیلمی جدید تحت عنوان «آرگو» (سفینه) به کارگردانی «بن افلک» منتشر شد که به دلیل موضوع آن که روایتی تاریخی از واقعه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران بود، جنجال زیادی به پا کرد و بسیاری منتظرند تا ببیند آنچه که بر پرده می‌رود مرور گوشه‌ای از تاریخ فراموش‌ناشدنی ایران است یا تحریف این تاریخ؟

 

فیلم سینمایی آرگو به کارگردانی «بن افلک»

شاید برای قضاوت درباره این فیلم، بهتر باشد که تا 14 اکتبر صبر کنیم.

فیلم سینمایی «آرگو» درباره وقایع گروگانگیری سال 1979 در کنسولگری ایالات متحده آمریکا در تهران با بازی و کارگردانی «بن افلک» است که پیش از این فیلم «شهر»، نامزد جایزه اسکار، از او به نمایش درآمده است.

 

صحنه‌هایی از فیلم سینمایی آرگو

این فیلم در واشنگتن، لس‌آنجلس، ترکیه (استامبول) جلوی دوربین رفته و  بازیگرانی چون «آلن آرکین»، «جان گودمن» و «برایان کرنستون» در آن ایفای نقش کرده‌اند، البته بازیگران آماتور ایرانی نیز در این فیلم حضور دارند.

 

صحنه‌هایی از فیلم آرگو

 

صحنه مربوط به ورود تونی مندز (با بازی بن افلک) به تهران، یکی از نیروهای انقلابی

مدت‌ها پیش از شروع ساخت فیلم «آرگو»، دست‌اندرکاران این فیلم از جمله خود بن‌افلک، از نزدیک با آژانس‌های ویژه برای یافتن بازیگران ایرانی مناسب نقش‌های مختلف این فیلم همکاری داشته‌اند.

پروسه یافتن بازیگران ایرانی،‌ با تبلیغات وسیع در نشریات و رسانه‌های فارسی زبان ایرانی لس‌آنجلس ادامه یافت که در این میان عده‌ای زیادی نیز برای بازی در این فیلم ابراز علاقه کردند که در نهایت چند نفر ایرانی و عرب‌تبار برای بازی در نقش‌های فرعی انتخاب شدند.

«بن افلک» نیز در این فیلم نقش «تونی مندز»، مامور کارکشته سابق سازمان سیا را بازی می‌کند که ماموریت می‌یابد که از آمریکا به تهران سفر کند و 6 آمریکایی که توانسته‌اند در جریان تسخیر سفارت آمریکا توسط دانشجویان خط امام، فرار کنند و در خانه سفیر کانادا در تهران مخفی شوند را از تهران خارج کند.

 

بن‌افلک در نقش «تونی مندز» در فیلم «آرگو»

فیلمنامه «آرگو» بر اساس مقاله‌ای به قلم «جاشوآ بیرمن» با عنوان «چگونه سازمان جاسوسی آمریکا از یک حقه علمی – تخیلی برای نجات آمریکایی‌ها از تهران استفاده کرد که در سال 2007 در نشریه آمریکایی «ویرد» به چاپ رسیده نوشته شده است.

گفته می‌شود که این فیلمنامه را «کریس تریو» با همکاری «جورج کلونی» نوشته است.

 

کمپانی برادران وارنر

«کلونی»، بازیگر هالیوودی برنده اسکاری است که فیلم ضد اسلامی «سیریانا» را در کارنامه کاری خود دارد.

و البته کمپانی سازنده این فیلم، کمپانی صهیونیستی «برادران وارنر» است که فیلم ضدایرانی «300» را با بودجه‌ای کلان در کارنامه کار خود دارد.

 

کمپانی برادران وارنر در سال 1920

این کمپانی یکی از بزرگ‌ترین تهیه‌کنندگان فیلم و برنامه‌های تلویزیونی جهان است که در سال 1918 توسط مهاجران یهودی لهستانی به آمریکا تأسیس شده و سومین استودیوی فیلم‌سازی قدیمی آمریکا بعد از پارامونت پیکچرز (1912) و یونیورسال استودیوز (1912) است.






تاریخ : شنبه 91/2/23 | 8:44 عصر | نویسنده : علی | نظرات ()

سید حسن نصرالله: می توانیم مناطق مشخصی را در تل آویو هدف قرار دهیم/پایان دوران راحتی صهیونیست ها

سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به اینکه قادر به هدف قرار دادن مناطق و اهداف مشخصی در تل آویو هستیم؛گفت: آن دوران به پایان رسیده که ما تنها از خانه هایمان آواره شویم و صهیونیست هادر خانه هایشان باقی بمانند زمان جاودانی ما و زوال آنها فرا رسیده است.
 

 


دبیرکل حزب الله درمراسم "وعد الاجمل"که به مناسبت پایان عملیات بازسازی خرابه های باقی مانده از جنگ 33 روزه رژیم صهیونیستی علیه لبنان؛ توسط شرکت "وعد"درمنطقه"مربع امنی "حزب الله برگزار شد؛آخرین تحولات محلی و منطقه ای را مورد بررسی قرار داد.
سیدنصرالله درباره بازسازی خرابی های جنگ 33 روزه سال 2006 سخن گفت و افزود: هدف از جنگ 33 روزه از میان بردن مقاومت بود؛ نه اینکه دشمن بخواهد مقاومت را خلع سلاح کند یا اسرایش را باز پس گیرد و یا مقاومت را از جنوب رود لیطانی به عقب براند.
دبیرکل حزب الله لبنان گفت: آنها می خواستند لبنان و تمامی منطقه را به شکل کامل به طرح آمریکایی - اسراییلی و محور سرسپردگی عربی ملحق سازند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان در تحقق اهداف خود شکست خوردند؛افزود: سالیان گذشته درخصوص اهداف؛ پیامدها و نتایج این جنگ درموضوعات مختلف سخن گفته ایم و اکنون درخصوص جوانب اجتماعی و روانی وهمچنین بازسازی سخن خواهم گفت.
هدف از جنگ 33روزه؛ خار ساختن لبنان به عنوان یکی از متغیرهای بزرگ و پس از آن فلسطین؛ سوریه و ایران به منظور اجرای طرح خاورمیانه جدیددر تمامی منطقه بود.

می توانیم مناطق مشخصی را در تل آویو هدف قرار دهیم
سیدنصرالله اظهار کرد: مقاومتی که اسراییل در فکر از بین بردنش بود؛ اینک از لحاظ قدرت؛ تجهیزات و تعداد رزمندگان؛ نیرومندتر و قدرتمندتر شده است.
وی گفت: دستی که لبنان را ساخت اینک نیز آماده است در مقابل هر خانه ای که در ضاحیه خراب شود؛ خانه هایی در تل آویو را خراب کند.
دبیرکل حزب الله تاکید کرد: ما زمانی قادر بودیم که تل آویو را مورد هدف قرار دهیم ولی اینک نه تنها قادریم تل آویو را به عنوان منطقه مورد هدف قرار دهیم بلکه قادر به هدف قرار دادن مناطق و اهداف مشخص نیز هستیم.

سید حسن نصرالله با اشاره به هدف قرار دادن خانه های مسکونی مردم در جنگ سی و سه روزه گفت: چرا اسراییل در جنگ سی و سه روزه به این همه ویرانی و خرابی روی آورد و چرا تنها به هدف قرار دادن پایگاه های نظامی اکتفا نکرد و حجم وسیعی از خرابی را به وجود آورد چون در نظر اسراییل در لبنان یک محیط مقاوم وجود داشت و باید آن را از میان می برد.

 

جنگ مردم برای باقی ماندن در سرزمین مادری
وی ادامه داد: اسراییل به طور عمدی می خواست زندگی مردم را به جهنم تبدیل کند ولی در مقابل این جنگ ویران گر؛ ما شاهد مقاومت بودیم مقاومت امنیتی و مقاومت رسانه ای در آن دوران جنگ مهم؛ جنگ مردم برای باقی ماندن در زمینشان بود.
دبیرکل حزب الله تاکیدکرد:هنگامی که صاحبان خانه های خراب شده؛ اصرارکردند که خانه هایشان ساخته شود؛ لبنان و منطقه همچنان در دایره خطراسراییل قرار داشت.
سید نصرالله با اشاره به روزهای آخر جنگ سی وسه روزه اسراییل علیه لبنان ادامه داد: در روزهای آخر این جنگ؛ کاملا مشخص شده بود که جنگ رو به پایان است و اسراییل دیگر قادر به ادامه رویارویی با حزب الله نیست.
وی گفت: کسانی که امید بسته بودند که ما جنگ را ببازیم؛ مشاهده کردند که سرنوشت جنگ و سرنوشت آنها به سوی دیگری رقم خورد.
دبیرکل حزب الله با اشاره به بازگشت مردم به خانه های خود بعد ازپایان جنگ اظهارکرد: بعد از پایان جنگ هزاران نفر از مردم آواره با اراده خود به خانه ها بازگشتند.
سید نصرالله افزود: آیت الله العظمی خامنه ای و همچنین رییس جمهور ایران در خصوص بازسازی لبنان پاسخ مثبت داده و پس از اینکه عملیات های نظامی به پایان رسید؛ بازسازی فورا آغاز شد

ساخت بیش از 100 هزار واحد مسکونی
وی ساخت بیش از 100 هزار واحد مسکونی و همچنین اسکان آوارگان را مهم ترین پرونده پس از جنگ خواند و افزود: بخش بزرگی از این منازل در همان ماه های اول پس از جنگ ساخته شد ما صندوقی به این پروژه تخصیص دادیم و من به مردم گفتم که یا خودتان با هم برای ساخت و ساز به نتیجه ای برسید یا اینکه ما پروژه و موسسه ای برای این موضوع داریم که با مشورت با شما بازسازی انجام خواهد شد.
سید نصرالله گفت: پول هایی از کشورهای عربی به منظور هزینه شدن درضاحیه به دست ما می رسید که ما نمی دانیم متعلق به کدام یک از این کشورها بود.
دبیرکل حزب الله گفت: به هر حال هر کدام از کشورهای عربی که کمک شان به مردم لبنان رسیده؛ ما از آنها تشکر کرده و همچنین از ملت و مسئولان ایران تشکر ویژه ای داریم چرا که اگر کمک های ایران نبود نمی توانستیم به این سرعت به موفقیت دست یابیم.
وی در خصوص جنگ 33 روزه افزود: در جریان این جنگ و در یک منطقه عملیاتی کوچک؛ دشمن ده هزار حمله هوایی و سه هزار حمله با هلیکوپترتنها علیه مقاومت و بناهای مسکونی انجام داد.
وی ادامه داد: ما همه اعم از دولت؛ مردم و ارتش توانستیم لبنان را بسازیم و در سرزمین مان باقی بمانیم.

هشدار نسبت به اقامت دائمی آوارگان فلسطینی درلبنان
سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان درخصوص طرح اقامت دایمی آوارگان فلسطینی به ساکنان دائم در لبنان هشدار داد و افزود:این امر خدمتی به طرح اسراییلی است اما بایدبه فلسطینی ها حقوق به حقشان به عنوان
آواره و پناهنده داده شود.
دبیرکل حزب الله لبنان افزود: از کشورهای عربی می خواهیم که دست یاری به سوی مردم غزه دراز کرده تا آنها نیز بتوانند خانه های خود رابازسازی کنند.
وی افزود: باید از مردم غزه کمک مالی به عمل آید تا آنها بتوانند وضعیت خود را مدیریت کنند و این درست نیست که آنها همچنان مانند آوارگان باقی بمانند.
دبیرکل حزب الله گفت:درصورت وجود پول؛ این امکان در غزه وجود دارد که بازسازی انجام شود و ما باید یادآور شویم که دوشادوش اسیران فلسطینی که اعتصاب غذا کره اند ایستاده ایم.

محکومیت سکوت مجامع عربی
وی با اشاره به اینکه "هیچ کس در اتحادیه عرب؛ اتحادیه اروپا و سازمان ملل در خصوص این افراد واکنشی نشان نمی دهند"؛ گفت: نمی خواهم که وارد محکوم کردن این امور شوم؛ بلکه دولت های عربی را به این نکته فرا می خوانم که دوشادوش این اسیران بایستند.
دبیرکل حزب الله از عراق به عنوان رییس اتحادیه عرب خواست که این موضوع را به شورای امنیت ببرد و گفت: چطور اتحادیه عرب برای کشاندن موضوع سوریه به شورای امنیت بسیار پر جنب و جوش عمل می کند اما در موارد دیگر خیر.
وی افزود: ما در خصوص "سوریه؛ عراق؛ بحرین؛ یمن و مصر" اختلافاتی با هم داریم اما در خصوص فلسطین هیچ اختلافی نداریم.
دبیرکل حزب الله با اشاره به اوضاع جاری بحرین تاکید کرد: قیام های مستمر مردم بحران؛ بر اساس محور گفتگو؛ قدرت و تحمل و صبر استوار است.
وی گفت: ما نسبت به مردم بحرین اظهار محبت داریم و از طریق حمایت از ادامه قیام های مسالمت آمیز معارضه (مخالفین )؛ مواضع آنها را بحرین رامورد تایید قرار می دهیم.
سید نصرالله افزود: حاکمان بحرین؛ روند اوضاع در این کشور را به سوی درگیری های مسلحانه سوق می دهند و خداوند بدون شک برای مردم صبور بحرین راه گشایشی قرار خواهد داد.
دبیرکل حزب الله اظهار کرد: ما به مردم بحرین می گوییم صبور باشید و ما در کنار قیام مسالمت آمیز شما هستیم .
سید حسن نصرالله ضمن محکوم کردن عملیات های تروریستی اخیر دمشق و عملیات های تروریستی امروز در این کشور گفت: آیا وقوع این عملیات های تروریستی در راستای اجرای اصلاحات در کشور سوریه است.
وی افزود: همان دستانی که مردم عراق و موسسات آن را نابود کردند؛ اینک خواهان نابودی سوریه هستند؛ آنها در واقع خواهان خلاص شدن از دست حمایت کننده اصلی فلسطین و مقاومت در لبنان و فلسطین هستند .

انتخابات پارلمانی لبنان باید در موعد مقرر برگزار شود
سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان گفت: انتخابات پارلمانی لبنان در سال 2013 باید در موعد مقرر خود انجام شود و این به نفع همگان است و حزب الله هم بر سهم انتخاباتی خود محافظت می کند.
دبیرکل حزب الله لبنان گفت: ما تاکید داریم که مجلس نمایندگان باید نقش خود را در این زمینه به خوبی انجام دهد و با اهمیت دادن به موضوع انتخابات؛ آن را در معرض بحث و گفتگوی کلیه گروه های لبنانی قرار دهد.
وی با اشاره به اهمیت تشکیل مجلس نمایندگان ادامه داد: نباید در گفتگو و تفاهم درباره موضوع انتخابات پارلمانی را ببندیم ما همه را به گفتگو و تفاهم در این زمینه دعوت می کنیم.
سید نصرالله گفت: این حمله دشمنان که "به انتخابات در سایه سلاح نه میگویند"؛ بدین معناست که انتخاباتی برگزار نخواهد شد چرا که سلاح باقی خواهد ماند.
دبیر کل حزب الله گفت: از نظر ما؛ نظام انتخاباتی نسبی بهتر است و هیچ کس را از گردونه خارج نمی کند؛ بلکه تک قطبی بودن در طوایف را از میان می برد.

باید از تحریک دیگران خودداری شود

وی افزود: وقتی که ما انتخاباتی سالم بخواهیم، همگی باید از تحریک دیگران خودداری کنند و ما وقتی جواب تحریک دیگران را نمی دهیم، این امر از سر ضعف نبوده بلکه به فکر کشور هستیم.

دبیرکل حزب الله خطاب به مخالفان داخلی مقاومت گفت: اسراییل نتوانست در جنگ روانی مقابل ما بایستد؛ حال شما می خواهید این کار را بکنید؟ ما صرفا می خواهیم که از مقاومتی که امید این امت است، حفاظت کنیم.

وی ادامه داد: آنچه که در بیروت در ایار 2008(درگیری های داخلی میان 8 و 14 مارس در لبنان) اتفاق افتاد، مواجهه بین دو طرف بود که دلایل و ابعاد منطقه ای و بین المللی خود را داشت و این حادثه صرفا تعدی یک طایفه بر طایفه ی دیگر، آن گونه که بعضی ادعا می کنند نیست.

سید نصرالله گفت: جریان المستقبل 7 ایار را برای انتخابات مجلس به کار می گیرد چرا که این جریان طرحی ملی نداشته بلکه آماده فتنه سنی - شیعی می شود؛ برای اینکه می خواهد که در طایفه اهل سنت به عنوان قطب واحد باشد.

وی افزود: در انتخابات 2009، هر اهل سنتی که بر ضد جریان المستقبل بود، به قاتل بودن متهم شد و اموال زیادی بر ضد این افراد هزینه شد اما با این حال آنها توانستند بیش از 35 درصد از آراء اهل تسنن را به خود اختصاص دهند.

دبیر کل حزب الله با اشاره به اینکه "ما با فعالیت سیاسی رفتار کرده و با سلاح حکم نمی کنیم"، گفت: ما همه گروه های لبنانی را به مشارکت صحیح و سالم فرا می خوانیم.
 






تاریخ : شنبه 91/2/23 | 6:24 عصر | نویسنده : علی | نظرات ()
نسخه چاپیارسال به دوستان
چه کسانی پشت دوربین فیلم جدید ده‌نمکی قرار می‌گیرند

خبرگزاری فارس: عوامل پشت دوربین جدیدترین فیلم سینمایی «مسعود ده‌نمکی» تکمیل شد.

خبرگزاری فارس: چه کسانی پشت دوربین فیلم جدید ده‌نمکی قرار می‌گیرند

 

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، با اضافه شدن «فرشاد گلسفیدی» فیلمبردار، «امیر اسکندری» طراح گریم، «محمود خرسند» صدا‌بردار و «بابک برزویه» عکاس، عوامل پشت دوربین فیلم جدید مسعود ده‌نمکی تکمیل شد.

پیش از این «مجید میرفخرایی» هم به عنوان طراح صحنه و لباس در فیلم سینمایی «رسوایی» کار خود را آغاز کرده بود.

«الناز شاکردوست» هم اولین بازیگری است که با مسعود ده‌نمکی برای ایفای نقش در این فیلم قرارداد بسته است.

فیلم سینمایی «رسوایی» مضمونی عرفانی - اجتماعی دارد و موضوع آن الهام گرفته از زندگی یکی از عرفای معاصر است. همچنین فیلمنامه «رسوایی» با مشاوره علمای حوزه علمیه نگاشته شده است.

«رسوایی» به‌ خلاف «اخراجی‌ها» پرسوناژهای محدودی دارد و فضای آن جدی و متکی بر مضمون است.






تاریخ : شنبه 91/2/23 | 6:8 عصر | نویسنده : علی | نظرات ()
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ارسلان قاسمی