سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
 
در واکنش به شاهین نجفی خواننده هتاک صورت گرفت
تقاضا‌های تغییر نام شاهین و انتخاب اسامی ائمه (ع) در استان مرکزی

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت احوال استان مرکزی گفت: تعدادی از هموطنانی که نام خود و یا فرزندشان شاهین بوده، با توجه به آهنگ توهین‌آمیز شاهین نجفی به امام هادی(ع)، تقاضای تغییر نام شاهین و انتخاب نام‌های ائمه اطهار(ع) را کرده‌اند.

خبرگزاری فارس: تقاضا‌های تغییر نام شاهین و انتخاب اسامی ائمه (ع) در استان مرکزی

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مهدی چقایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم نسبت به نام‌های شخصیت‌های هنری و فرهنگی که بنا به دلایلی نقش و شخصیتی منفور پیدا می‌کنند عکس‌العمل نشان داده و تقاضای تغییر نام خود و فرزندانشان را از آن نام‌ها دارند، به طوری که به تازگی تعدادی از هموطنان با توجه به آهنگ توهین‌آمیز شاهین نجفی به امام هادی(ع) تقاضای تغییر نام شاهین و درخواست نام‌های ائمه اطهار(ع) را کرده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نام علی و عناوین و القاب ایشان در این استان بیش از 100 هزار بار در پایگاه اطلاعات جمعیتی کشور به ثبت رسیده است،‌ گفت: تاکنون در این استان نام مبارک علی بیش از 60 هزار و 458 بار به ثبت رسیده که می‌توان گفت؛ این نام بعد از نام محمد در بین پسران رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل ثبت احوال استان مرکزی با بیان اینکه دین مبین اسلام تاکید فراوانی به انتخاب نام نیکو برای فرزندان دارد، تصریح کرد: انتخاب نام ائمه‌اطهار(ع) نشانگر عشق و علاقه مردم به ائمه اطهار(ع) است که خوشبختانه در جامعه اسلامی با اقبال بالایی همراه است.

چقایی با اشاره به اینکه والدین وظیفه دارند علاوه بر انتخاب نام نیکو برای فرزندان نسبت به ترتیب دینی و اسلامی کودکان نیز توجه ویژه‌ای داشته باشند، بیان کرد: والدین می‌توانند از دوران کودکی فرزندان خود را با سیره عملی اهل بیت‌(ع) آشنا کرده و در تربیت دینی آنان بکوشند.

وی گفت: در بین پسران نام علی و در بین دختران نام فاطمه و زهرا از زیباترین نام‌ها است که بخش اعظمی از خانواده‌ها نام فرزندان خود را به این اسامی مزین می‌کنند.

مدیرکل ثبت احوال استان مرکزی با اشاره به تاثیرگذاری رسانه ملی در انتخاب نام از سوی والدین اظهار داشت: زمانی که سریال‌های پرمخاطب از تلویزیون پخش می‌شود، آمار انتخاب نام شخصیت‌های برجسته فیلم و سریال از سوی والدین افزایش می‌یابد که می‌طلبد رسانه ملی در این زمینه با دقت و حساسیت بیشتری عمل کند.

به گفته وی انتخاب نام امیرعلی در سال‌های گذشته در صدر نام‌های پسران قرار گرفته و 755 نوزاد پسر نام امیر علی برایشان انتخاب شده است.






تاریخ : پنج شنبه 91/3/11 | 7:42 عصر | نویسنده : علی | نظرات ()
نسخه چاپیارسال به دوستان
یدیعوت آحارونوت: ارتش اسرائیل توخالی‌ است / چه کسی می‌خواهد با ایران بجنگد؟

خبرگزاری فارس: روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت ضمن یاد کردن از نقاط ضعف ارتش صهیونیستی، اذعان کرده است که این ارتش توان درافتادن با تبعات تجاوز به ایران را ندارد.

خبرگزاری فارس: یدیعوت آحارونوت: ارتش اسرائیل توخالی‌ است / چه کسی می‌خواهد با ایران بجنگد؟

 

به گزارش فارس، در این مقاله نوشته شده است: مدتی پیش روزنامه هاآرتص مصاحبه‌ای را با "پروفسور ییشای بار" منشر کرده بود که وی بیان می‌داشت ارتش اسرائیل بدآموزش دیده و از مهارت کافی برخوردار نیست لذا نمی‌تواند ماموریت‌هایش را به انجام برساند. بیشترین انتقادات وی در خصوص نیروهای زمینی بود.

در این مقاله با ذکر شواهدی از ضعف نیروهای نظامی صهیونیستی از جمله نامه اخیر نیروهای ذخیره این ارتش به دولتمردان صهیونیست در خصوص احتمال شانه خالی کردن از زیر بار مسوولیت، تصریح شده است: موافقین و مخالفین حمله نظامی به ایران عموما بلند صحبت می‌کنند و تقریبا در سخنانشان همه چیز روشن و واضح است، غیر از یک چیز: "پس از حمله به ایران، گروه‌هایی چون حماس و حزب‌الله پاسخ می‌گویند و به اسرائیل حمله می‌کنند. چه کسی قرار است به آنها به سختی پاسخ گوید؟ که می‌خواهد با آنها روبرو شود؟

این مقاله نسبتا طولانی با ذکر این نکته پایان پذیرفته که از آنجا که سربازان اسرائیلی از آموزش‌های لازم برخوردار نیستند، تانک‌ها و آلات جنگی تحت اختیار ایشان، تنها یک دکور به نظر می رسد!

بسیاری از تحلیلگران، تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی علیه ایران را یک بلوف می‌دانند که با هدف کسب امتیازات بیشتر زده می‌شود. این مقاله نیز شاهدی بر این مدعاست که اسرائیل، توان جنگ حتی با گروه‌های مقاومت را دیگر ندارد، چه رسد با ایران!






تاریخ : پنج شنبه 91/3/11 | 7:41 عصر | نویسنده : علی | نظرات ()
   
 

(برای مطلع شدن از آخرین تغییرات،در این مطلب به www.vavp.blogfa.com مراجعه کنید.)

     

 

در این پست به بررسی نماد و القاهای ماسونی، در چند بازی ویدوئویی پرداخته ایم . 

بازی های مورد بررسی  7Wonders  ، Machnarium ، Toy story3 و ...

.

برای دیدن عکس ها و تحلیل آن به ادامه مطلب بروید ...

 


 


در این پست به بررسی نماد و القاهای ماسونی، در چند بازی ویدوئویی پرداخته ایم . 

بازی های مورد بررسی  7Wonders  ، Machnarium ، Toy story3 و ...

.

بازی machnarium :

.


این بازی از جمله بازی های فکری است که در سال 2009 تولید شده است .

داستان این بازی این گونه است که: عده ای به قلمرو فرمان روا یا شهردار شهر ربات ها شاید به دلیل گرفتن قدرت حمله می کنند و از اون جایی که فرمان روا یک ربات هست؛ اون رو ویروسی میکنند و یک بمب در محل سکونت او میگذارند .

در این میان یک ربات که در پایان داستان معلوم میشود که کارمند یا همکار فرمان روا هست؛ در پی نجات شهر بر میاید.

اما نکات و علائمی ماسونی در این بازی وجود دارد  که بررسی آنان نکات جالبی را نشان میدهد:

در اکثر جاهای این بازی، کف محل، شطرنجی است.این نماد  در اکثر لژ های ماسونی به کار میرود. مانند این 3 تصویر :

 

توضیح کوتاه درمورد سطح شطرنجی :

یک تحلیل میگوید که ماسون ها معتقد اند که کف معبد سلیمان شطرنجی بوده و تحلیل دوم که جامع تر است اینگونه تبیین میکند که در صفحه شطرنجی، رنگ سفید نماد بعد انسان و رنگ سیاه نماد بعد جن است . تداخل این دو رنگ در صفحه شطرنجی به معنای فضایی است که راحت تر میشود با جنیان ارتباط برقرار کردبه همن دلیل است که تمام اعمال ماسون ها و تمام لژهای ماسونی دارای کفی شطرنجی است.

تصویر یک لژ ماسونی به همراه صفحه شطرنجی : 



----------------

در قسمتی از بازی، شخصیت اول داستان، باید در یک بازی دوز 10×10 که بسیار دشوار هست برنده شود تا چند پیچ به دست بیاورد . تعداد صفحات این دوز 100 عدد هست و اگر 5 ردیف چیده شود؛ آن فرد برنده است (در شکل عادی این بازی هر فردی که 3 ردیف بچیند برنده است ). این قسمت از این بازی بسیار مشکل هست و به نوعی اعصاب آدم رو به دلیل دشواری کاملا خرد میکند .اما نکته جالب این جاست که در حالی که شما مشغول این بازی هستین موزیکی پخش میشود که حدود 2 دقیقه طول میکشد و در پایان هر 2 دقیقه لحظه ای موزیک قطع میشود و صدایی بم و نامفهموم جمله ای را میگوید و بعد از آن دوباره موزیک شروع میشود . 

اگر آن صدای بم نامفهوم را زیر تر کنیم جمله ای معنا دار به شکل عربی گفته میشود  : 

برای دانلود صدای "زیر"  که به شکل عربی گفته میشود اینجا کلیک کنید . حجم فایل 87kb  با پسوند wmv است .

در این صدا، جمله " صل علی محمد و اله طاهرین " که از اصلی ترین گفتار های مسلمانان است به شکلی نا مفهومی گفته میشود و خیلی جالبه که در آخر این صدا حرف "ح" مانند عرب ها تلفظ میشود که اتفاقی نبودن این فرض رو ثابت میکنه. 

چرا چنین صدای نامفمومی رو به کار بردن ؟ توجه کنید؛ این صدا در جایی شنیده میشود که شما در حال بازی کردن دوز 100 تایی هستین و شاید ساعت ها این مرحله طول بکشد (بستگی به هوش بازیکن داره) بنابراین از ماندن در آن مرحله سخت عصبانی میشوید و فضای آن محل به علاوه صداهایی که شنیده میشود هم در ذهنتان بد جلوه میکند . 

حالا فرض کنید یک غیر مسلمون  همین بازی را انجام بدهد و چنین چیزی برای اون رخ بدهد . خب اگر از کنار مسجدی رد بشه صدای صلوات را  بشنود حالت عصبانی یا نفرت در ذهنش القا میشود و خودش هم واقعا نمیداند چرا. و این القا ها، تنفر فرد رو به شکل غیر مستقیم نسبت به مسلمان ها افزایش میدهد . البته تنفر اصلی نسبت به شیعیان است چرا که گفته میشود  "و آله طاهرین" و این یعنی اهل بیت محمد (ص) که ادامه دهنده راه آنان،شیعیان هستند.

ببیند برای القای اهدافشان دست به چه کار هایی میزنند و ماهم که همین طور دست روی دست گذاشته ایم و به چنین بازی هایی مجوز رسمی میدهیم !

----------------

در قسمت دیگر شخصیت اول در محلی حضور دارد  که روی دیوار اشکالی کشیده شده . :



اما هنگامی که بر روی برگ درخت سمت راست کلیک شود ؛ ربات برگ را پایین میکشد و تصویر دیگری نمایان میشود  : 

.


این تصویر یک ستاره پنج پر یا پنتاگرام هست . در آیین فراماسون ها این ستاره تصویر یکی از خدیانشان به نام "بافومت " (baphomet ). است امروزه آنقدر این ستاره رو به کار بردن که نمیتوان به کار بردن این ستاره را در همه جا ماسونی دانست. اما دو شاخصه اصلی در این نماد هست که اگر به کار برود حتما ماسونی است .

اول این که این ستاره وارونه باشد یعنی به جای این که دو پر آن به سمت پایین باشد، تنها یک پر آن رو به پایین باشد . اما شاخصه دیگر آن این است که یک پر آن نسبت به بقیه کشیده تر باشد . که در این تصویر همین شاخصه به کار رفته است. 

در تصویر پایین هم همین نماد به کاررفته است : 

.


--------------

یکی دیگر از نماد هایی که در این بازی به کار رفته نماد چشم چپ است. در این تصویر یکی از ربات ها همیشه چشم راستش بسته است و با چشم چپ نگاه میکند .توجه داشته باشید که ملاک تشخیص چشم راست یا چپ، از دید خود فرد است نه سوم شخص.



 چشم چپ همان چشمی است که فراماسون ها آن را بر روی هرم قرار داده اند و نماد هرم و چشم ماسونی را ایجاد کرده اند . اما چرا چشم چپ؟ 

روایت شده که در زمانی که حضرت ابراهیم قصد داشت اسماعیل را قربانی کند شیطان بارها او را وسوسه کرد و قصد داشت وی را از این کار منع کند و ابراهیم به سمت او سنگ میزد و آخرین سنگ به چشم راست شیطان خرد و چشم راست شیطان کور شد. بنابراین به کار بردن نماد چشم چپ به احترام پادشاه آنان یعنی شیطان است

------------------

در این تصویر که کف شطرنجی در آن دیده میشود تصویر یک خاخام دیده میشود (به مو کلاه خاص او توجه کنید) که بر روی خانه وی علامت ستاره صهیون یا هگزاگرام دیده میشود . 

دقیقا هدف از چنین کاری مشخص نیست شاید علت آن صهیون نشان دادن همه یودیان یا بلعکس را باشد.



------------------

در آخرین تصویر که تقریا آخر بازی است، فرمانروا یا شهردار دیده میشود که انگار در حال گریه کردن است . چندی قبل از آن به فرمانروا حمله میشود و افراد مهاجم به وی ویروس وارد میکنند.و در واقع وی مظلوم واقع میشود ! .



جالبه که پیشانی فرمانروا به شکل مثلث (هرم) و راس متفاوت ایجاد شده که تداعی گر هرم و راس ماسون هاست . و جالب تر از اون اینه که فرمانروا در جایی زندگی یا کار میکنه که سقف آن پر از ستاره های صهیون است . 

ببینید چگونه در این قسمت در حال القای ماجرای هلوکاست یهودیان اند . شاید این نتیجه گیری خنده دار به نظر رسد اما در حیقت نکته پنهان این تصویر همین است . و ما هم بدون این که بفهمیم داریم همون چیزی رو القا میکنیم که اون ها میخوان. متاسفانه شبکه آموزش در قسمت معرفی بازی های رایانه ای همین بازی را معرفی کرد و الان این بازی در ایران طرفداران نسبتا زیادی دارد .

با همه این بررسی ها باید ذهنمان را روشن کنیم که امروزه اکثر بازی های ویدئویی، فیلم ها و... دیگر با اهداف ماسونی و ارماگدونی خاص فراماسون ها ساخته میشود و نباید گمان کنیم که این ها صرفا جهت لذت ما ساخته شده اند . 

=============================

بازی 7wonder :

.

بررسی این بازی توسط آقای احمد سبحان ( وبلاگ ایشان: shekayate-hejran.blogfa.com) صورت پذیرفته که بسیار جالبه . البته نویسنده این مطلب هم با قلم آبی در زیر برخی این تصاویر توضیحی داده .

.

 

این مطلب بررسی بازی هایی کودکانه است که در آن علایم ماسونی به وضوح دیده میشود و برخلاف تبلیغ خود بازی که گفته شده عاری از هرگونه بدآموزی برای کودکان است جزء بدترین بازی ها برای آنها است زیرا شخصیت و تفکرات اصلی انسان ها ریشه در دوران کودکی آنها دارد  و این بازی ها باعث نهادینه شدن تفکرات الحادی و ماسونی در ذهن کودکان میشود,هرچند برخی والدین میگویند کودکان ما متوجه منظور سازنده بازی نمیشوند  اما باید توجه داشته باشیم که این آموزه ها اثرات خود را از همان دوران کودکی دارند اما بروزشان در سنین بالاتر است.توجه داشته باشید  تمام این بازی ها از مجموعه ای که به گفته ی خودش مجوز وزارت ارشاد داره هستش و بازی ها مخصوص سنین پایین است .

 

این بازی مربوط میشه به عجایب 7 گانه و اما ایراداتی که به این بازی میتوان گرف: اگر به عکس توجه کنید میبینید که با وجود 7 بنای ثبت شده به عنوان عجایب 7 گانه بیشترین تبلیغ مربوط به اهرام هستش و البته تصویر آنخ و چشم و هرم در پایین عکس خیلی واضحه(هم پایین علامت 7 وهم پایین نوشته های منو)

" توجه شود، شاید برخی بپندارند که نماد های مصر باستان چه ارتباطی با فراماسونری دارد . ریشه فراماسونری در تفکرات حکومت شیطانی مصر است در واقع فراماسونری ادامه دهنده حکومت مصریان است "

-----------------------



این عکس هم مربوط میشه به قسمتی از این بازی. به تعداد پله های چپ وراست هرم توجه کنید در این جا پله های راست با حساب کردن 2 مثلث بالا 13 عدد و پله های چپ 33 عدد است و هم چنین مثلث کوچیک بالای هرم که ذره ای درخشان است تداعی گر هرم راس درخشان ماسونی است . 

"13 و 33 از اعداد مقدس ماسون ها است "

-----------------------



این مرحله اول بازی هستش و داستان بازی از این قراره که با گذراندن هر مرحله یکی از عجایب هفتگانه ساخته میشه که مرحله یک مربوط میشه به ساخت اهرام درباره این بازی باید بگم اگه کودک شما بتونه اشکال ماسونی رو با جابه جه کردن اونها سه تا سه تا کنار هم قرار بده اونها حذف میشن و بازی پیش میره و با به حد نصاب رسیدن امتیاز کودک شما برنده میشه اما این فقط ظاهر داستانه برنده اصلی سازنده این بازیه که از کم اطلاع بودن والدین سوء استفاده میکنه و این بازی ها رو به عنوان بازی بدون خشونت و بدآموزی معرفی میکنه واز وزارت ارشاد هم مجوز میگیره و توی بازار به صورت قانونی پخش میشه.

"مطلبی که این جا جالبه اینه که متاسفانه افراد در وزارت ارشاد واقعا غفلت میکنند و احتمالا کارشناسان خوبی در بخش بررسی بازی ها وجود نداد . و از همه جالب تر طرف مقابل که این بازی ها را تولید میکند میداند که بازی در این جا مجوز میگیرد و مناسب کودکان است که باید دارای خشونت کم و بدون قسمت های غیر اخلاقی (یا مسائلی که برای ما غیر متعارف است)  باشد بنابراین نمادها و القا های ماسونی یا آرماگدونی (جنگ رستاخیز) خود را در بازی هایی به کار میبرد که شرایط مجوز در ایران را داشته باشد . "

-----------------------



 این بازی دیگری هستش مثل بازی قبلی که باز هم میبنیم تمام اشکال درون دایره ها اشکال ماسونی هستند شکل های درون دایره ها هم که واضحه:هرم.آنخ.چشم فرعون(تماما نمادهای اصلی ماسونهاست)و مجسمه فرعون تعداد ردیف های عمودی هم 13 تا میباشند.

-----------------------



 

در این بازی هم از علایم ماسونی به شدت استفاده شده و کاملا مشخصه که به صورت اتفاقی نبوده (پیشنهاد میکنم این بازی رو از بازار یا اینترنت تهیه کنید چون برای نشون دادن تمام زوایای پنهان این بازی وقت زیادی لازم است.

در این بازی کودکان  باید از بین تصاویر زیادی که کنار هم قرار گرفتن تصویری رو که بازی از اونها میخواد رو پیدا کنند که بیشتر جاها علایم ماسونی رو میخواد مثل چشم فرعون.هرم.ستاره شش پر و...(در یک مستندی که درباره شیطان پرستی و فراماسونری بود در اون مستند  عکس هایی رو از برنامه های کودک نشون میده که کلماتی به صورت کاملا مخفی در اون عکسها و برنامه ها هست و تفسیر روانشناسی این رو میگه که اگر چه ما متوجه تصاویر پنهان نمی شیم اما چشم اونها رو دریافت میکنه و مغز اونها رو ذخیره میکنه ).

«صرفا جهت اطلاع:چندی قبل بعد از انتشار فیلمی سینمایی میل مردم به نوشابه - اگر اشتباه نکنم-  کوکا کولا زیاد شد و فروش نوشابه بیشتر شد.بعدا مشخص شد که در چند جای فیلم در یک فریم(چیزی حدود یک بیستو پنجم ثانیه)عکس اون نوشابه رو گذاشتن و با اینکه هیچکس متوجه چنین چیزی نشده اما چشم دریافت کرده و مغز ذخیره کرده و علاقه به اون در شخص به صورت ناخواسته ایجاد شده».

این ها رو یادآوری کردم تا به این نکته توجه کنید که این بازی هم مثل اون تبلیغات لحظه ای روی ضمیر ناخود آگاه کودک اثر میکنه و تصاویر ماسونی و یا مربوط به فرهنگ الحادی مصر در ذهنش میمونه و بعد ها که با تبلیغات ماسونها مواجه میشه چون توی ضمیر ناخوآگاهش این مسایل نهادینه شد به سمت ماسونها کشیده میشه در واقع احساس درونیش اینه که گمشدشو پیدا کرده.

-----------------------

 


 نماد ققنوس دوسر که از علایم ماسونی میباشد.جالبه که این نماد امروزه در جای جای دنیا به کار رفته و در بسیاری از شرکت هایی که تحت پوشش ماسون ها اند به کار رفته است.

-----------------------



 

 علامت ققنوس دوسر در بازی

-----------------------




 

علامت گروه ماسونی جمجمه و استخوان (Skull and Bones) در بازی 

--------------------------------

 و دو علامت ققنوس دو سر و جمجمه و استخوان در کنار هم :



-----------------------

نماد جغد در این بازی. جغد برای ماسون ها یک نمادی است که اون رو کاملا مخفی به کار میبرن . البته در مورد تحلیل این نماد به دلیل خارج شدن از مبحث در این جا توضیح نمیدهیم :



-----------------------------

و در آخر نماد ستاره شش پر یا هگزاگرام که مورد علاقه ماسون هاست و اصلا ارتباطی با یهودیت ندارد و از قرن 7 وارد آیین یهودیت شد و الان هم صهیون (Zion) ها از اون استفاده میکنند.:




=====================

بازی و کارتون Toystory3

 

از تحلیل این بازی کاملا چشم پوشی میشود اما فقط دو نمادی که در کارتون و بازی داستان اسباب بازی به کار رفته است را در این جا ثبت میکینم :

این تصویر متعلق به کارتون toystory3  است که یکی از شخصیت ها چشم راستش را گم کرده و تقریبا تا آخر کارتون هم به همین شکل است . این تصویر هم تداعی گر نماد چشم چپی است که آن را بر روی هرم قرار میدهد و نماد هرم و چشم ماسونی ر ایجاد میکنند.(در ابتدای مطلب توضیح کاملی در اینباره داده شد).

 

---------------------

این تصویر هم که ستاره پنج پر یا پنتاگرام هست که تداعی گر تصویر شیطان یا خدای ماسون ها به نام "بافومت " (baphomet ) است .(در ابتدای مطلب توضیح کاملی در اینباره داده شد).





با این همه استدلال دریافتیم که نباید تک بعدی به مسائل نگاه کنیم نباید گمان کنیم که این بازی ویدویی،فیلم ها و دیگر مسائل تنها برای لذّت ما ساخته شده است بلکه باید دشمن اصلی خود را که در پس همین عوامل پنهان شده است را پیدا کنیم .

 

.

 

((استفاده از این مطلب حتی بدون منبع مجاز است. شما حتی میتوانید آدرس این وبلاگ را که در عکس (ها) ثبت شده است را حذف کنید و از آن در وبلاگ یا وبسایت تان استفاده نمایید ))

.






تاریخ : پنج شنبه 91/3/11 | 12:4 عصر | نویسنده : علی | نظرات ()


در مورد این مطلب خیلی توضیح نمیدم . دوستانی که با بحث فراماسونری آشنا هستند این تصاویر رو درک خواهند  کرد .

این تصاویر مریوط به قسمت 9 و 7 مجموعه قهوه تلخ است . 

جالبه که دو نماد فراماسونری حالا از روی غفلت یا آگاهی در این مجموعه دیده شده است .

این تصویر یک لژ فراماسونری است . لژ ها با معماری مثلث و چشم معمولا ایجاد میشوند مثلا تصویر لژ بزرگ بیلدربرگ رو میتونید در اینجا ببیندید که با حالت مثلث و چشم ایجاد شده .

 

 

بقیه در ادامه مطلب ...

 

در مورد این مطلب خیلی توضیح نمیدم . دوستانی که با بحث فراماسونری آشنا هستند این تصاویر رو درک خواهند  کرد .

این تصاویر مریوط به قسمت 9 و 7 مجموعه قهوه تلخ است . 

جالبه که دو نماد فراماسونری حالا از روی غفلت یا آگاهی در این مجموعه دیده شده است .

این تصویر یک لژ فراماسونری است . لژ ها با معماری مثلث و چشم معمولا ایجاد میشوند مثلا تصویر لژ بزرگ بیلدربرگ رو میتونید در اینجا ببیندید که با حالت مثلث و چشم ایجاد شده .

 


و این هم نمایی از ساختمانی که در مجموعه قهوه تلخ، با معیار لژهای ماسونی به نمایش در آمده :

 

----------------------

و اما بررسی نشان دادن نظام درجه 3 ماسونی در سریال قهوه تلخ :

به این نکته توجه کنید :

"بر اساس کتاب "مبانی فراماسونری" نوشت هارون یحیی، در صورتی که دست زیر کت با زاویه صفر قرار بگیرد نشان میدهد شخص مورد نظر دارای نشان درجه 3 ماسونی میباشد."



این توضیح رو یکی از مدیران سایت وعده صادق در رابطه با سوالی که من پرسیده بودم، دادند . حالا به تصاویر توجه کنید :

کارل ماکس، موسس مکتب مارکسیست در حال نشان دادن  نظام درجه ی 3 ماسونی:

 

 

استالین، در حال نشان دادن  نظام درجه ی 3 ماسونی:

 

 

و در سریال قهوه تلخ، سیامک انصاری در حال نشان دادن  نظام درجه ی 3 ماسونی:

 

.

شما چی فکر میکنید ؟ آیا همه این ها تصادفیه ؟ 

.

(ضمیمه 1389/07/19)

این یکی از نظرات کابرران گرامی هست که قابل تامله .البته نظر رو به صورت خصوصی فرستادن :

"یکشنبه 18 مهر1389 ساعت: 0:55 توسط:مهدی
سلام
از چند سال پیش من در مورد مهران مدیری تردید داشتم ولی با این مطلب شما کم کم شکم داره به یقین تبدیل میشه
اولین بار که در مورد فراماسون بودنش شک کردم صحنه ای از شبهای برره بود که در خانه خان بالا برره جشن گرفته بودن به نام جشن بالماسکه (البته در کشورهای غربی مرسوم است ولی در ایران خیر) که شبیه لژ های ماسونی مهمانان از ماسک روی صورت استفاده کرده بودند البته این تنها مورد نیست در یکی دیگر از سریالهاش در قسمتهای اول سریال با نام "خدا" یا "بسم الله" شروع نمی شد که بعد از چند قسمت عبارت "هو الطیف" را استفاده کردند که این هم احتمالا با تذکر ناظران پخش بوده اگر به سخنرانی های آقای رائفی پور گوش کرده باشید می دانید منظورم چیست فراماسونها و شیطان پرستها از این کلمه به شدت متنفرند و هیچ کلمه ای حتی دیگر نام های خداوند تاثیر "بسم الله" را ندارد
و در یک مورد دیگر که حتمی تر و واضح تر است در صحنه ای دیگر از این سریال شبهای برره فرهنگ مهدویت و انتظار را در لفافه به سخره گرفت اجازه بدین کمی توضیح بدم شما که شیعه هستید بعد از شنیدن این جمله به چه چیزی فکر خواهید کرد:
"او خواهد آمد."
احتمالا به آن کسی که بیش از 1000 سال منتظرش هستید.
خوب در یک همچین صحنه ای یکی از نقش ها (الان یادم نیست) پیچ رادیو را باز می کند گوینده رادیو با صدای بلند این جمله را بیان می کند و بعد از چند نفر در مورد انتظار سؤال می کند.
البته اینها احتمال است و امیدوارم که من اشتباه کرده باشم.
یا علی






تاریخ : پنج شنبه 91/3/11 | 12:2 عصر | نویسنده : علی | نظرات ()
هشدار به کاربران فیس بوک/ ترفند جدید برای آلوده کردن رایانه‌ها

خبرگزاری فارس: شرکت امنیتی سوفوس در مورد ترفند جدید برای آلوده کردن رایانه های کاربرانی که از فیس بوک استفاده می کنند، هشدار داد.

خبرگزاری فارس: هشدار به کاربران فیس بوک/ ترفند جدید برای آلوده کردن رایانه‌ها

 

به گزارش فارس به نقل از نیکد سکیوریتی، این شیوه فریب و کلاه برداری به خصوص آن دسته از کاربران فیس بوک را تهدید می کند که از ویژگی Timeline این سایت استفاده می کنند.

محققان سوفوس می گویند کلاهبرداران و جانیان آنلاین با ارسال حجم زیادی از هرزنامه و پیام های ناخواسته برای کاربران مدعی می شوند ابزاری را طراحی کرده اند که می تواند قابلیت Timeline را از صفحه فیس بوک کاربران حذف کند و آن را به حالت قدیمی برگرداند.

Timeline طراحی جدید برای صفحات کاربران فیس بوک است که رویدادهای مختلف را بر حسب توالی زمانی نمایش می دهد. برخی کاربرانی که این ویژگی را در فیس بوک فعال کرده اند از آن ناراضی هستند و دوست دارند آن را غیرفعال کنند، اما خود فیس بوک برای این کار گزینه ای را در نظر نگرفته و همین امر موجب سواستفاده های فراوان شده است.

در این روش، از کاربران فریب خورده خواسته می شود تا پلاگین خاصی را بر روی مرورگر خود نصب کنند. این پلاگین که به زبان ترکی استانبولی طراحی شده، در عمل دسترسی مهاجمان به اطلاعات شخصی کاربران را ممکن می کند.






تاریخ : پنج شنبه 91/3/11 | 10:16 صبح | نویسنده : علی | نظرات ()
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ارسلان قاسمی